گوناگون

ذوب‌آهن از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باز ماند/ ناکامی کوهیان در صعود به فینال

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه نهایی باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه ملت اصفهان آغاز شد.

پتروشیمی با توجه به پیروزی در دو بازی اخیر خود، در کوارتر نخست تیم پتروشیمی عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و بازیکن آمریکایی این تیم به خوبی امتیازات پتروشیمی را جمع کرد و با حرکت‌های سه امتیازی حامد آفاق و مهدی کامرانی عملکرد خوبی به نمایش گذاشت تا کوارتر نخست با نتیجه 13 بر 19 به سود پتروشیمی به پایان برسد.

در کوارتر دوم ذوب‌آهن بهتر از پتروشیمی ظاهر شد و اجازه زدن ضربات سه امتیازی نداد و اجازه ضربه زدن جاناتان را نداد و ایمان زندی و دیگر بازیکنان این تیم، ذوب‌آهن تا دقیقه 7، از تیم حریف جلو بود اما در نهایت پتروشیمی بازی را در دست کرد و امتیازات زیادی را گرفت و کوارتر دوم با نتیجه 20 بر 18 به سود پتروشیمی به پایان رسیده و نیمه نخست با نتیجه 39 بر 31 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

در کوارتر سوم ذوب‌آهن در صدد برتری بود اما نتوانست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد و این کوارتر با نتیجه 22 بر 18 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید.

در کوارتر چهارم باز هم پتروشیمی به پیروزی رسید و با نتیجه 19 بر 16 از تیم حریف پیش افتاد تا بازی با نتیجه 80 بر 65 به پایان برسد و ذوب‌آهن از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور باز بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا