گوناگون

لیدرهای ذوب‌آهن را از ورزشگاه بیرون کردند/ توقف 5 دقیقه‌ای بازی و شعار علیه مشحون

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* تماشاگران زیادی برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه ملت اصفهان حضور پیدا کرده بودند و حدود 2500 تماشاگر برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه ملت اصفهان آمده بودند.

* این بازی از شبکه ورزش به صورت زنده و مستقیم پخش شد.

* تماشاگران ذوب‌آهن به دلیل اشتباهات داوری در این مسابقه که به میزان زیادی قابل توجه بود، علیه داوری شعار داده و پیوند داوران با تیم پتروشیمی را تبریک می‌گفتند!

* سرمربی ذوب‌آهن نیز در این بازی به شدت نسبت به تصمیمات داوری و قضاوت پراشتباه این داوران اعتراض می‌کرد و معتقد بود که داوران در این بازی یک طرفه قضاوت می‌کنند.

* در ابتدای کوارتر چهارم آوانسیان، ناظر داوری بازی به دلیل اعتراض تماشاگران بازی را متوقف کرد و از تماشاگران خواست که آرامش خود را حفظ کنند اما در نهایت و بعد از 5 دقیقه توقف بازی، با بیرون کردن لیدرهای ذوب‌آهن، بازی ادامه پیدا کرد.

* تماشاگران ذوب‌آهن با شعارهای بسیاری خواستار جدایی مشحون از جامعه بسکتبال شدند اما در نهایت فرزاد کوهیان و بازیکنان تیم ذوب‌آهن سعی در آرام کردن تماشاگران تیم خود داشتند.

* با توجه به برگزاری برنامه هفته نکوداشت اصفهان و سفر دکتر عارف به اصفهان، تنها یک عکاس در سالن حضور داشت، این در حالی بود که در بازی‌های معمولی بستکبال در هر بازی تعداد زیادی عکاس در ورزشگاه حضور دارند.

* مهدی کامرانی بازیکن تیم پتروشیمی در دقایقی با داور بازی مشکل پیدا کرد اما مهران حاتمی بلافاصله بعد از این اتفاق، او را بیرون کشید.

مهران حاتمی، سرمربی تیم پتروشیمی بندر امام در مصاحبه قبل از بازی گفته بوده ذوب‌آهن خطاهای زیادی می‌کند اما امروز 2 بازیکن پتروشیمی 5 خطائه شدند و خطاهای زیادی داشتند.

این بازی با شکست تیم ذوب‌آهن به پایان رسید و ذوبی‌ها با شکست در این بازی، از صعود به فینال لیگ برتر بسکتبال باز ماندند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا