گوناگون

رئیس جدید هیئت دو و میدانی استان اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان اردبیل که عصر سه شنبه برگزار شد، رسول منصفی با کسب 13 رای از 17 رای ماخوذه توانست سکاندار جدید این هیئت به مدت چهار سال معرفی شود. در این مراسم حسین روشن دیگر کاندیدای ریاست هسئت دوومیدانی نیز چهار رای کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم جایگاه دوومیدانی استان را شایسته ندانست و با اشاره به پیشینه قدرتمند این رشته در اردبیل تاکید کرد: جایگاه دوومیدانی باید در منطقه ارتقاء یابد.

ایوب بهتاج با بیان اینکه از چند سال گذشته تاکنون در رشته دوومیدانی عقب گرد داشته ایم، ادامه داد: با وجود اینکه در مسابقات اخیر کشوری و در رده پایه چند مدال توسط دوومیدانی کاران استان کسب شده اما شاهد پسرفت این رشته مهم هستیم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف تیم بزرگسالان استان در رقابت های کشوری اخیر متذکر شد: حساسیت خاصی به این رشته ورزشی در استان داریم و با حمایت های ویژه تاکید داریم که باید دوومیدانی اردبیل رشد کند و در این مسیر حتی بهانه های بی پولی نیز پذیرفته نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه توسعه ورزش نیازمند کار عملی و اجرایی قوی است، تصریح کرد: امروز در عرصه ورزش کشوری پیشرفته محسوب می شود که در رشته دو ومیدانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی بزرگترین گردهمایی های ورزشی دنیا را متعلق به دوومیدانی دانست و با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت های مدیریتی، اجرایی و ورزشی در راستای توسعه آن بهره گرفته شود، عنوان کرد: دوومیدانی 24 رشته مختلف دارد که حتی در برخی از رشته های آن در استان ورزشکار نداریم که این ضعف بزرگی است.

بهتاج خواستار توجه جدی مجموعه هسئت دوومیدانی به رشد و توسعه این ورزش بویژه در رده پایه و در دو بخش بانوان و آقایان شد و یادآور شد: رشته های غیرفعال دوومیدانی نیز نیز باید راه اندازی و تقویت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا