گوناگون

رئیس حوزه هنری اردبیل: فرهنگ، هنر و ادبیات استان تشنه توجه است

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت : فرهنگ، هنر و ادبیات استان اردبیل تشنه توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ساسان ناطق، در مراسم رونمایی از کتاب “افلاطون‌گرایی وارونه” با اشاره به اینکه از سال 85 تا کنون 32 عنوان کتاب در این حوزه چاپ و نشر یافته است، افزود: از این تعداد کتاب، 14 عنوان درحوزه دفاع مقدس، هفت مورد در بخش شعر، پنج کتاب با مضمون داستانی، چهار عنوان با رویکرد پژوهشی و دو عنوان در بخش انقلاب اسلامی منتشر شده است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ، هنر و ادبیات استان اردبیل تشنه توجه دانست، افزود: جای خالی تولیدات ادبی، فرهنگی و هنری درسبد خانوار جامعه احساس می‌شود.

وی خرید کتاب، تولیدات و محصولات فرهنگی و هنری را یکی از شیوه‌های حمایت از هنر، فرهنگ و ادب استان دانست و اضافه کرد: علاقمندان و مسئولان استان برای حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی می‌توانند با تخصیص هزینه به خریداری آثار تولید شده حوزه فرهنگ و هنر استان اقدام کنند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل با یادآوری اینکه جامعه فرهنگ و هنر استان به قدری دارای استعدادهای بالقوه است که بسترسازی برای شکوفایی آنها می‌تواند توانمندی نسل فرهنگی را به جامعه معرفی کند، افزود: اگر تا دیروز استان اردبیل به واسطه مناطق گردشگری خود شناخته می‌شد، امروز شکوفایی استعدادهای جوان در حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند استان اردبیل را با نام اساتید و نویسندگان خود ماندگار کند.

کتاب “افلاطون گرایی وارونه” پایان نامه دکترای ملکه شاهی‌زاده دانشجوی دکترای ارتباطات و سینمای دانشگاه برلین است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه توسط حوزه هنری استان اردبیل از زحمات ملکه شاهی‌زاده در تدوین این کتاب تقدیر شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا