گوناگون

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که بعد از ظهر سه شنبه برگزار شد، اعضاء مجمع با اکثریت آرا و با 17 رای طی چهار سال آینده به عنوان رئیس جدید هیئت والیبال استان اردبیل انتخاب شد.

در این مراسم همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ارتقا کیفی عملکرد هیئت والیبال اردبیل نیازمند ورود چهره های متخصص و کارآمد است.

ایوب بهتاج  تصریح کرد: در حال حاضر برخی رشته های ورزشی از جمله والیبال نیازمند توجه پیشکسوتان، مربیان و داوران زبده است.

ارتقا هیئت والیبال اردبیل نیازمند ورود چهره های متخصص است

وی افزود: در صورت ورود چهره های متخصص والیبال اردبیل می تواند در فرصت کوتاهی به جایگاه مناسبی در سطح کشور دست یابد.

به گفته بهتاج بهبود ساختار هیئت به ویژه در بخش بانوان می تواند در کوتاه مدت نتایج قابل توجهی به دنبال داشته باشد.

وی افزود: در حال حاضر حضور والیبال اردبیل در لیگ های کشوری مناسب نیست و برنامه های این هیئت ورزشی باید برای حضور در لیگ استانی اجرایی شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل معقتد است، والیبال استان به جایگاه واقعی خود دست نیافته و باید در راستای بهبود این ورزش برنامه ریزی شود.

رئیس جدید هیئت والیبال اردبیل پس از انتخاب به این سمت بهره گیری از نیرو های حرفه ای را در مجموعه والیبال از برنامه های این هیئت برشمرد و تصریح کرد: مهمترین کارکرد فرهنگی این هیئت استفاده از نیرو های زبده است که بتوانند خلا های تخصصی و فنی هیئت را پوشش دهند.

نادر فلاحی اضافه کرد: والیبال اردبیل بر خلاف استعدادهای قابل توجه نتوانسته است به جایگاه واقعی خود در سطح ملی و جهانی دست یابد.

وی یکی از دلایل این مهم را عدم بهره گیری از استعدادهای ممتاز عنوان کرد و افزود: باید زمینه ای فراهم شود تا والیبال اردبیل در دو شاخه مردان و زنان به ارتقا کمی و کیفی دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا