گوناگون

راهیان نور برگرفته از آئین و فرهنگ دینی و ملی ایران

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، علی اصغر جعفری مشاور رئیس و رئیس بسیج رسانه ملی در این مراسم گفت : راهیان نور یك حركت فرهنگی بزرگی است و هنرمندان رسانه ملی با به تصویر كشیدن این حركت عظیم فرهنگ دفاع مقدس را از نسل امروز و به آیندگان انتقال می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید و پخش 1100 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی در موضوع راهیان نور در نوروز 93، گفت: اكنون 30 سریال الف در گروه تلویزیونی بسیج رسانه ملی با موضوعاتی از جمله راهیان نور، دفاع مقدس، بیداری اسلامی و… در حال تحقیق، نگارش و تولید است.

رئیس قرارگاه رسانه ای راهیان نور صداوسیما در ادامه سخنان خود گفت: در حوزه راهیان نور امسال مركز خوزستان بسیار خوب درخشید و هوشمندانه عمل كرد و برای اولین بار با تولید و پخش صدای زائر رویكرد ارزشمندی را به ثبت رساند.

وی افزود: همچنین این مركز براساس ارزیابی صورت گرفته از موفق ترین مراكز در بحث تولیدات دفاع مقدس و راهیان نور بوده است و جا دارد این مركز با توجه به موقعیت خاص خوزستان به محور مطالعات، تحقیقات و تولیدات رسانه ای حوزه دفاع مقدس تبدیل شود.

در ادامه این مراسم مدیركل صداوسیمای مركز خوزستان نیز بیان داشت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری، كاروان های راهیان نور حافظ افتخارات دوران دفاع مقدس و ایثارگیری های ملت ایران است.

رحیمی افزود: خوزستان پایخت حماسه و ایثارگری و مقاومت است و باید در تولیدات دفاع مقدس و راهیان نور در كشور سرآمد و سربلند باشد.

انتهای پیام/ اس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا