گوناگون

راه‌اندازی پست بانک در روستاهای البرز

مدیر کل امور روستایی استانداری البرز از فعال شدن پست بانک‌ها و ارائه خدمات بانکی در روستاهای این استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،”آرش بهادری”، در دیدار مشترک استاندار البرز با مسوولان پست بانک با اعلام این خبر، گفت: دیدگاه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محرومیت‌زدایی از روستاها است که در این راستا با نگاه ویژه استاندار البرز زمینه‌سازی‌ها جهت افتتاح حساب در پست بانک‌های روستایی انجام شده است و در آستانه انتقال حساب‌ها به پست بانک‌های روستایی قرار داریم.

وی افزود: فلسفه وجودی پست بانک‌های روستایی، ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان ساکن در مناطق روستائی و کم‌برخودار است.

بهادری، تقویت دفاتر ICT روستایی را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار در خدمت‌رسانی به روستاییان برشمرد و خاطرنشان کرد: گردش مالی از محل درآمدهای خرد روستایی و تقویت دفاتر ICT از جمله برنامه‌هایی است که مورد پیگیری قرار دارد.

مدیر کل امور روستایی استانداری البرز همچنین فعال‌سازی دو شعبه بانک روستایی در شهرستانهای طالقان و اشتهارد، فعال شدن دفاتر غیرفعال و فراهم ساختن بسترهای لازم به منظور ایجاد مشاغل خانگی از طریق گردش مالی مستمر در پست بانک‌ها را نیز از دیگر اولویت‌ها برشمرد.

وی ادامه داد: با همکاری مسوولان امر هم اکنون همه خدمات در روستاها به روستائیان ارائه می‌شود و آمادگی داریم در تعامل با پست بانک‌ها دسترسی مناسب و آسان‌تری برای روستاییان به خدمات بانکی را فراهم سازیم.

بهادری، گفت: با راه‌اندازی این دفتر، خدمات متنوع بانکی به صورت‌ لحظه‌ای(Online) به روستاها ارائه می‌شود و دیگری نیازی نیست اهالی روستا برای انجام کارهای بانکی و حتی سایر امور به شهر مراجعه کرده و متحمل هزینه‌های زیادی شوند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا