گوناگون

راه دسترسی مسکن مهر اسلامشهر در هفته دولت به بهره برداری می رسد

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالاتی در زمینه برخی مشکلات مسکن مهر اسلامشهر اظهار داشت: پیمانکار پروژه احداث جاده دسترسی به مسکن مهر اسلامشهر هفته آینده مشخص خواهد شد اما ساخت کلانتری و ساختمان آتش نشانی در تعهدات راه و شهرسازی نیست.

این مسئول ادامه داد: در سایت های مسکن مهر بابت خدمات روبنایی، زمین در اختیار دستگاه های خدمات رسان قرار می گیرد و این نهادها باید برای ساخت مجموعه خود اقدام کنند همانند کلانتری، درمانگاه و مکان های آموزشی که اداهر کل راه و شهرسازی زمین در اختیار آنها قرار داده است.

وی عنوان کرد: پیش از این با پرداخت یارانه برای احداث مجموعه های خدمات رسان کمک می کردند و ما نیز در حد توان در تکمیل اینگونه ساختمان ها کمک می کردیم اما در حال حاضر  باید از اعتبارات استان استفاده شود که این باز شدن گره این مشکل نیز مستلزم تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه  استان تهران است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در خصوص بحث امنیت مسکن مهر اسلامشهر افزود: ما برای واگذاری کانکس به نیروی انتظامی اعلام آمادگی کرده ایم اما آنها نمی پذیرند و بر احداث کلانتری تاکید دارند، متاسفانه اداره راه و شهرسازی استان تهران هم اکنون بودجه و توان ساخت کلانتری را ندارد و برای حل این مشکل باید در استان تهران منابعی در نظر گرفته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا