گوناگون

رایزنی برای اختصاص دو پرواز به فرودگاه سنندج

2338782 779به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی اکبر عبدالملکی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر شورای اسلامی استان کردستان، اظهار کرد: خود ما برای پروازهای هواپیمایی در استان کردستان، پیگیری‌هایی را انجام داده‌ایم.

وی افزود: در این راستا با هواپیمایی تفتان، صحبت‌هایی انجام شده است تا روزی 2 پرواز به استان کردستان اختصاص دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قروه با بیان اینکه این هواپیماها 50 نفره است، آنها را دارای مزایا و معایبی دانست و گفت: مهمترین مزیت اینگونه هواپیماها امکان فرود در هر شرایط آب و هوایی است.

عبدالملکی، ایراد اینگونه هواپیماها  را وجود تکان در آنها عنوان کرد و افزود: از استاندار می‌خواهیم تا کمک کند هر چه سریعتر این پروازها را به استان وارد کنیم.

وی با بیان اینکه وجود کوه در اطراف شهر سنندج، برخلاف برخی ادعاها مشکلی برای پرواز و فرودگاه‌ها ایجاد نمی‌کند، این توجیهات را موجب معضلاتی برای استان دانست.

در ادامه این جلسه، عضو دیگر شورای اسلامی استان کردستان، وظیفه شورا را تقسیم قدرت و عدالت اجتماعی دانست و گفت: اسلامیت نظام محقق شده است، اما در برخی جاها به علت عدم توجه به شورا و نهادهای مردمی، جمهوریت آنگونه که باید محقق نشده است.

سیدعلی بارخدا، هدف از تشکیل شوراها را برقراری ارتباط نزدیک با مدیران استانی و کشوری ذکر کرد و افزود: شوراها بازوی قوی در راستای پیشرفت استان خواهند بود.

عضو دیگر شورای اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: یکی از مشکلات در استان به تعویق افتادن انتخاب بخشداران و نیز بخشی از معاونان فرمانداران در شهرستان‌های کردستان است.

احمد چوپانی با بیان اینکه انتخاب این افراد در راستای برگزاری جلسات کمیسیون ماده 100 ضروری است، افزود: حضور مدیران کل در جلسات شورا، برای درمیان گذاشتن مشکلات با آنها یک نیاز اساسی است که باید به آن عمل و توجه شود.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا