Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوری

ربات هوشمند پیتزا رسان Domino DRU با موفقیت آزمایش شد ؟

ربات هوشمند پیتزا رسان Domino DRU در حالی با موفقیت آزمایش شد که این روزها کمکم باید شاهد حضور ربات ها در تمامی ابعاد زندگی خود باشیم. چرا که یک شرکت استرالیایی رباتی را طراحی کرده است که می تواند به صورت خودکار پیتزا را درب منازل مشترکین رستوران ها برساند. با میهن پست همراه شوید.

ربات هوشمند پیتزا رسان Domino DRU دارای ۴ چرخ و وزن آن ۱۹۰ کیلوگرم است و می تواند با سرعت ۱۸ تا ۲۰ کیلومتر در ساعت حرکت کند و هزینه ساخت آن ۳۰ هزار دلار برای این شرکت استرالیایی تمام شده است.

این شرکت استرالیایی که نام این ربات را Domino DRU گذاشته است. در حالی آزمایش موفق این ربات را در کارنامه خود ثبت کرد که یکی از کارمندان این شرکت یواشکی این ربات را دنبال کرد تا ببیند آیا در اولیم ماموریت رسمی خود می تواند کارش را به درستی  انجام دهد یا خیر؟ که خوشبختانه کار ربات پیتزا رسان بدون هیچ نقصی انجام شد.

به گفته مسئولین این شرکت استرالیایی، در حال حاضر برای اطمینان از عملکرد کامل این روبات تحویل دهنده پیتزا، مراحل آزمایش خود را به صورت نیمه خودکار با موفقیت در حال پشت سر گذاشتن است.

این ربات دارای سیستم جی پی اس است که به گوگل مپ متصل می شود و مسیرها را برای رساندن غذا به مشتریان شناسایی می کند ضمن اینکه می تواند موانع، پیاده روها و عابرین را تشخیص دهد.

با هم در میهن پست تصاویری از این ربات پیتزا رسان را تماشا می کنیم.

منبع: lifehacker

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا