Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

مجری‌های جدید برنامه تخته گاز BBC را بشناسید ؟

مجریان جدید برنامه پربیننده تخته گاز BBC یا تاپ گیر در حالی معرفی شدند که بعد از کوچ سه مجری مشهور و قدیمی این برنامه به شبکه آمازون، برنامه تخته گاز دستخوش تغییرات بسیاری شده است. که در این میان و بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی و اعلام نام‌های مختلف برای مجریان این برنامه، سرانجام می‌توانیم شاهد ترکیب کامل برگزارکنندگان یا به‌اصطلاح میزبانان آن باشیم. با میهن پست همراه شوید.

مجریان جدید برنامه پربیننده تخته گاز در حالی معرفی شدند که این برنامه برای نخستین بار در سال ۱۹۷۷ توسط BBC با هدف معرفی وسایل نقلیه تولید و تااکنون چندید بار دستخوش تغییرات خاصی شده است ، مثلا در سال ۲۰۰۲ بی‌بی‌سی تولید و پخش آن را به سبک جدیدی آغاز کرد و در کنار ارزیابی امکانات و توانایی خودروها و برای جدابیت بیشتر آن مسیر این برنامه را به سمتی طنزآمیز و سرگرم کننده نیز تغییر داد و توانست برنده جایزه های معتبری همچون امی و بفتا نیز شود.

البته باید گفت که وقتی نام  برنامه محبوب تخته گاز به میان می آید حتما مخاطبین، شیرین کاری سه مجری معروف این برنامه را یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می و یک رانندهٔ آزمایشگر که با نام استیگ شناخته می‌شد را به خاطر می آورند که متاسفانه و با دستور تونی هال، مدیر کل بی‌بی‌سی، قرارداد جرمی کلارکسون در سال ۲۰۱۵ به دلیل ضرب و شتم با تهیه‌کننده این برنامه دیگر تمدید نشد تا دو مجری دیگر این برنامه یعنی ریچارد هموند، جیمز می نیز با BBC خدا حافظی کنند.

جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می ، مجری های سابق و محبوب برنامه تخته گاز
جرمی کلارکسون، ریچارد هموند، جیمز می ، مجری های سابق و محبوب برنامه تخته گاز

البته با جرات می توان گفت که محبوبیت این برنامه در سال های اخیر بیشتر به واسطه حضور جرمی کلارکسون مجری معرف این برنامه بود که توانست جایگاه این برنامه را تا حدی بالا ببرد که نام تخته گاز به عنوان یکی از پر بیننده ترین برنامه تلویزیون جهان در تاریخ تلویزیون ثبت شود.

اما با رفتن این سه مجری معروف حالا BBC  بعد از ماه ها کلنجار سرانجام در حالی جایگزین هایی را برای آن ها مشخص کرده است که علاوه بر معروف بودن مجریان جدید، شاید هرگز نتوانند جدای از جلب رضایت مخاطبین این برنامه ،حتی جای خالی جرمی کلارکسون و شیرین کاری های او را در این برنامه پر کنند.

با این حال و تا جایی که مشخص است سرانجام کریس اوانز، مجری ارشد برنامه در حالی جایگزین جرمی کلارسون خواهد شد که حتی تکیه زدن به صندلی کلارکسون در حد و اندازه هر کسی نخواهد بود اما وی باید در کنار شش همکار دیگر نیز قرار گرفته و در این برنامه نقش آفرینی کند.

مجریان دیگر ان برنامه نیز سابین اشمیتز (Sabine Schmitz) معروف به ملکه نوربرگ رینگ، کریس هریس (Chris Harris) که آخرین برنامه او مقایسه سه هایپرکارلافراری، مک لارن P1 و پورشه ۹۱۸ بود، مت لُبلانک (Matt LeBlanc)، بازیگر سریال فرندز، ادی جوردن (Eddie Jordan) مؤسس و مدیر تیم سابق فرمول یک جوردن، روری رید (Rory Reid) روزنامه‌نگار حضورخواهد داشت.

مجری های جدید برنامه تخت گاز
مجری های جدید برنامه تخت گاز

و اما در مورد راننده تخته گاز باید گفت که از ابتدای شروع تخت گاز تاکنون چهار راننده مختلف در نقش استیگ قرار داشتند. استیگ اول سیاه‌پوش بود و استیگ دوم و سوم سفیدپوش هستند. استیگ اول از برنامه خارج شد و استیگ دوم زمانی که در خودزندگی‌نامه‌اش هویت خود را به عنوان بن کالینز مشخص کرد از برنامه اخراج شد. مایکل شوماخر در مصاحبه‌ای جنجالی با جرمی کلارکسون به عنوان استیگ سوم معرفی شد. در نهایت فلیپ ماسا راننده برزیلی در پبج شخصی خود در فیسبوک خود را استیگ جدید تخت گاز معرفی و نهایتاً استیگ با همان کلاه کاسکت معروف خود در تاپ گیر جدید حضور خواهند داشت.

به نظر می‌رسد تیم جدید این برنامه از رانندگان حرفه‌ای تا تحلیل‌گر و صاحب‌نظر تشکیل شده تا بتوانند یک بار دیگر موفقیت‌های برنامه محبوب تخته‌گاز بی‌بی‌سی را تجدید نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا