گوناگون

ربیعی : تولید محوری در جامعه باید به یک ارزش تبدیل شود

81143443 5659519

علی ربیعی روز سه شنبه در همایش بسیج کارگری و تجلیل از 14 هزار شهید جامعه کارگری در کارخانه ساپکو افزود: بسیج باید موتور حرکت پیشرفت و حرکت جمعی باشد چرا که امروز به کار و تلاش خستگی ناپذیر، نوآوری و خلاقیت نیاز داریم.

وی حمایت از برنامه های اقتصادی دولت، ایجاد فضای آرام در جامعه، پیشگیری از تنش و افزایش امید در مردم را از جمله وظایف بسیجیان دانست و افزود: باید آگاه باشیم برخی در داخل و خارج به دنبال نامید کردن مردم هستند و ما نباید به بستر چنین حرکت هایی دامن بزنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بسیج باید با ایجاد امنیت کسب و کار، با خلق روحیه همکاری و تعاون و احساس مسوولیت مبتنی بر ایمان، زمینه کار و تلاش را در حیطه ماموریت های ذاتی خود فراهم آورد.

وی ایجاد فضای آرام در جامعه و افزایش امید برای آینده ای بهتر را از وظایف همگان به ویژه بسیجیان دانست و افزود: نامگذاری روزی به عنوان بسیجیان کارگر، نوعی نمادسازی است و امروز شاهد وجهی از جلوه های کارگران هستیم.

ربیعی با بیان این که بسیج جویبار زلال تفکر عاشقانه امام و چشمه سار جوشان محبت و عشق به کردگار است، افزود: در زمان جنگ، کارگران بسیجی برای حفظ خاک جنگیدند اما امروز باید با حرکتی جهاد گونه و بسیجی وار برای حفظ و توسعه تولید ملی اقدام کنند.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر شکل گیری بسیج یادآور شد: باید به عنوان بسیجیان صحنه کار و تولید، همواره آن منشور مقدس را در تمام امور نصب العین خود قرار داده و بر مبنای آن عمل کنیم.

همچنین در این مراسم از کتاب ˈاین دست های بوسیدنیˈ از آثار حوزه دفاع مقدس با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی، سردار کاظمینی و نیز مدیر عامل ایران خودرو رونمایی شد.

اقتصام (2)1070**9123**1561

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا