گوناگون

رحمتي:آمپول لعنتي باعث خداحافظي‌ام شد

کيانوش رحمتي در خصوص خداحافظي‌اش از فوتبال اظهار داشت:‌ پس از مصدوميتي که در کرمان براي من به وجود آمد و آن آمپول لعنتي که به پايم تزريق شد ديگر نتوانستم به خوبي تمرينات خود را دنبال کنم. 5-4 ماه در راه رفتن هم با مشکل روبرو بودم البته هم‌اکنون دوران مصدوميتم را پشت سر گذاشتم اما با توجه به اينکه چندين ماه تمرين نکردم فکر مي‌کنم ديگر نمي‌توانم شرايط خوبي داشته باشم و بهتر است جوان‌ها جاي ما را بگيرند.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه آيا براي اين تصميم با کسي هم مشورت کرده، افزود: با چند دوست و مربيان خود صحبت کردم. آنها حرف‌هايي به من زدند اما در پايان به من گفتند که تصميم با خودم است. در يکي دو سال اخير مصدوميت‌هاي زيادي گريبان‌گير من شد و واقعا از اين موضوع خسته شده‌ام. دلم براي فوتبال تنگ مي‌شود اما چاره‌اي جز اين کار نداشتم زيرا ديدم نمي‌توانم انتظاراتي که خودم دارم را برآورده کنم و اين مهم‌ترين مسئله است. شايد بتوانم از اين فوتبال پولي دربياورم اما زماني که رضايت نداشته باشم برايم دلچسب نخواهد بود.

هافبک سابق پاس، استقلال و سايپا در خصوص اينکه بهترين و بدترين خاطره دوران فوتبالش چيست، گفت: هرچند که در اواخر من در مس بازي نکردم اما بدترين خاطره‌ام مربوط به سقوط اين تيم مي‌شود. بهترين خاطراتم زماني بود که چندين قهرماني با هواداران استقلال به دست‌ آوردم.از دوران بچگي به استقلال علاقه داشتم و هميشه استقلالي خواهم بود تا ابد طرفدار اين تيم هستم.

وي در مورد اينکه آيا کلاس‌هاي مربيگري را آغاز خواهد کرد، تصريح کرد: من سال گذشته مدرک C را دريافت کردم و پاييز امسال هم براي دريافت مدرک B اقدام خواهم کرد. سال آينده هم براي مدرک A آسيا تلاش مي‌کنم. هم‌اکنون در مجموعه شموشک گلستان مشغول به کار هستم و حالا بايد ببينم شرايط چگونه مي‌شود. امسال تيم نوجوانان‌مان توانست مقام چهارمي ايران را کسب کند.

رحمتي در پايان تأکيد کرد: از تمام کساني که در دوران فوتبالي‌ام براي من زحمت کشيدند تشکر مي‌کنم. خيلي‌ها در اين فوتبال حق به گردن من دارند. دلم هم براي اين فوتبال تنگ مي شود اما چاره‌اي ندارم. براي استقلال آرزوي موفقيت مي‌کنم و اميدوارم اين تيم بتواند نتايج لازم را کسب و دل هواداران را شاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا