گوناگون

رشد اقتصادی کشور از گردونه اقتصاد مقاومتی می گذرد

81190156 5741510

به گزارش دریافتی جمعه ایرنا،حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در لار فارس افزود: در صورتی که تحریم ها علیه ملت ایران برداشته شود باز هم اقتصاد مقاومتی می تواند راه حل رشد اقتصادی قلمداد شود.

وی همچنین ضمن اشاره به قیام اثر گذار 15خرداد اظهار داشت : در حالی که سایه استبدادی رژیم پهلوی اجازه بروز هر حرکتی را نمی داد امام (ره) با تاسی از سلوک ائمه اطهار (ع) و تکیه بر قدرت ایمان و اراده مردم

توانست در بهمن 57پیروزی شکوهمندی را رقم بزند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیامبر(ص) و امامان معصوم(ع) امام به عنوان عبد مطیع خداوند تنها کسی بود که این چنین مقام و جایگاهی را نزد خداوند داشت و به او نزدیک بود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم گفت : امام خمینی(ره) در بین علما تنها کسی بود که همه علوم مانند فقه، تفسیر، فلسفه، شعر، عرفان و … را می دانست و نه تنها یک سیاست مدار بود بلکه کاربرد سیاست را در ایران پیاده کرد و با کمک علم و سیاست در برابر همه ابرقدرت ها ایستاد و تا حق را به جایگاه خود برساند.

وی در خاتمه اظهار داشت: ملت ایران با استقامت بر ارزش های خود ثابت کردند تحریم نمی تواند آنها را شکست دهد اما امروز با درخواست دشمن برای مذاکره با ایران و توانایی و خواست دولت کنونی برای انجام مذاکره روند تغییر کرده و ما از تیم مذاکره کننده حمایت می کنیم اما هیچگاه جنایات دشمن علیه خود را فراموش نمی کنیم و به آنان اطمینان نداریم. ک/2

667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا