گوناگون

رفع مشکلات حمل و نقل خراسان‌جنوبی عاملی برای رونق صنعت گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حمل‌ونقل از جمله عوامل توسعه صنعت گردشگری است، گفت: در حال حاضر حمل‌ونقل استان دچار مشکل است که با رفع این مشکلات می‌توان صنعت گردشگری را ورنق داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، همایون نخعی‌نژاد جاری در سومین کارگروه میراث، فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری در سال جاری گفت: با حمایت افراد در صنعت گردشگری موفقیت افراد در این حوزه موفق‌تر است و سند توسعه میراث فرهنگی باید به عنوان سندکاربردی مورد توجه واقع شود.

وی ادامه داد: حمل ونقل یکی از مشکلات موجود در توسعه صنعت گردشگری است و در حال حاضر در بخش حمل‌ونقل هوایی دچار مشکل هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای رونق بخشی از اقتصاد استان نباید بخشی دیگر را تخریب یا نادیده گرفت، گفت: خراسان جنوبی به لحاظ خشکسالی بخش کشاورزی استان دچار مشکل شده است و با توجه به محدودیت منابع آبی استان و کاهش درآمد کشاورزان استان باید با رونق صنعت گردشگری درآمد مردم استان را افزایش دهیم.

نخعی‌نژاد با اشاره به اینکه وضعیت آثار تاریخی استان وضعیت مناسبی ندارد، گفت: باید از آثار تاریخی موجود در استان نگهداری کنیم.

وی اظهارکرد: برای تورهای گردشگری باید به صورت برنامه‌ریزی شده دوره‌های آموزشی برگزار شود و با جذب توریست و گردشگر زمینه برای بهبود اقتصاد استان فراهم کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی اظهارکرد: با افزایش همکاری بین بخشی باید در راستای پیشرفت صنعت گردشگری گام برداریم.

نخعی‌نژاد با اشاره به درآمد پایین مردم استان، گفت: باید با جذب گردشگر و توریست به استان زمینه را رونق اقتصاد استان فراهم کنیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا