گوناگون

رقابت‌های فرهنگی "رفاقت مهر" در سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فرهنگی امدادی رفاقت مهر از صبح امروز با حضور بیش از 100 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی این رقابت‌ها روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته حمل مصدوم، چادرزنی و همچنین موضوعات قرآنی شامل حفظ، مفاهیم و قرائت و همچنین زبان انگلیسی، امداد و کمک‌های اولیه با هم به رقابت می‌پردازند.

رسول راشکی هدف از برگزاری این رقابت‌ها را آشنایی جوانان و نوجوانان با حوزه‌های امدادی و بشر دوستانه بیان کرد و یادآور شد: مسابقات رفاقت مهر بسترساز اتحاد و همدلی در بین اعضای جوان، پرورش روحیه تعاون و کار گروهی در میان آن‌ها، شناخت، رشد و پرورش استعداد های بالقوه آنان، ارتقاء میزان مسئولیت پذیری و معرفی خدمات داوطلبانه به اعضای واحدهای جوانان است.

وی بیان کرد: مسابقات رفاقت مهر یکی از فعالیت‌های تربیتی و آموزشی است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی، امدادی و افزایش سطح آگاهی اعضای جوانان جمعیت هلال احمر از طریق ایجاد انگیزه بیشتر و رقابت سالم با هدایت و نظارت جمعیت هلال احمر برنامه‌ریزی و اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در این رقابت‌ها که به مدت دو روز و با حضور بیش از 100 عضو جمعیت هلال احمر در رده‌های جوانان، دانشجویی، روستایی و طلاب ادامه دارد.

وی بیان داشت: رقابت‌‌های فرهنگی امدادی رفاقت مهر در دو مرحله خواهران و برادران برگزار می‌شود و نفر نخست این رقابت‌ها به مسابقات  کشوری اعزام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا