گوناگون

حوادث رانندگي مركزي در 24 ساعت گذشته دو قربانی داشته‌است/ توقیف سمند با 70 تخلف

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پايگاه خبري پليس، در حادثه رانندگي ساعت 3 و 40 دقيقه روز گذشته در محور ساوه – همدان ورودي شهر صنعتي كه بر اثر برخورد يك دستگاه كاميون خاور با كاميون البرز اتفاق افتاد، كاميون خاور دچار آتش سوزي شد و راننده كاميون خاور نيز به شدت مجروح و فوت كرد.

سرهنگ مهدي حسني رئيس پليس راه استان مركزي گفت:علت اين حادثه عدم توجه به جلو از طرف راننده خاور مي باشد.

در حادثه ديگري در ساعت 3 بامداد امروز در كيلومتر 63 آزاد راه كربلا محور ساوه – همدان يك دستگاه خودروي پيكان با كاميون بنز برخورد كرد و راننده پيكان دردم جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسني علت اين تصادف را عدم توجه به جلو راننده پيكان، ناشي از خستگي و خواب آلودگي اعلام كرد.

توقيف خودروي سمند با 70 فقره تخلف

يک دستگاه سواري سمند با بيش از 36ميليون ريال خلافي و 70 فقره تخلف توسط ماموران پليس راه ساوه – همدان توقيف و روانه پارکينگ شد .

سرهنگ مهدي حسني رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين رابطه گفت : ماموران انتظامي در محور آزاد راه ساوه – همدان حين کنترل خودروهاي عبوري دستور توقف يك دستگاه خودرو سمند را به علت سرعت غير مجاز صادر كردند كه راننده خودرو به دستور ايست ماموران توجهي نكرده و متواري شد.

وي افزود :بلافاصله ماموران انتظامي با محصور نمودن مسير ورودي،خودروي مذكور را متوقف كردند.

سرهنگ حسني ادامه داد: پس از استعلام از سوابق اين خودرو مشخص شد سواري سمند داراي 36 ميليون و 980 هزار ريال خلافي و 70 فقره تخلف مي باشد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان گفت: اين خودرو توقيف و روانه پارکينگ شهرستان ساوه شد .

دست رد ماموروظيفه شناس اراكي به رشوه 11ميليون ريالي

مامور وظيفه شناس كلانتري 14 علوي شهرستان اراك استان مركزي از دريافت رشوه 11ميليون و 168 هزار ريالي امتناع كرد.

اكيپي از ماموران كلانتري 14 علوي شهرستان اراك حين گشت زني و كنترل خودرو ها  به فردي در يكي از خيابان هاي شهر اراك مظنون شده و وي را مورد بازرسي قرار دادند.

در بازرسي ماموران از داخل كيف فرد دستگير شده مقداري مواد مخدر از نوع هروئين، شيشه، ترازوي توزين و 4 عدد سيم كارت كشف و وي را به كلانتري انتقال دادند.

سرهنگ علي دستور، رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين خصوص گفت: متهم دستگير شده حين انتقال به كلانتري و با هدف فرار از قانون و تطميع مأموران مبلغ 11 ميليون و 168 هزار ريال وجه نقد به عنوان رشوه به ستوانيكم “علي احسان باژدار” پيشنهاد مي کند که مأمور وظيفه شناس و متعهد بر اساس وظيفه ذاتي و با حسن نيت از دريافت رشوه پيشنهادي امتناع كرد.

سرقت اطلاعات شخصي و برداشت غير مجاز از حساب بانکي

فردي كه با سوء استفاده از اعتماد يكي از دوستان خود و با به دست آوردن اطلاعات حساب وي اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب بانكي او كرده بود، توسط كارآگاهان پليس فتا استان مركزي شناسايي و دستگير شد.

هفته گذشته يکي از شهروندان اراکي با در دست داشتن شكوائيه به پليس فتا استان مركزي مراجعه كرد و اذعان داشت مبالغي از حساب بانکي اش به صورت غير مجاز بر داشت شده است.

موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا استان قرار گرقت و تحقيقات توسط کارشناسان و کاراگاهان اين پليس جهت شناسايي متهم آغاز شد.

سرگرد مصطفي نوروزي رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: پس از اقدامات فني و مستندات بدست آمده و انجام تحقيقات نامحسوس کارآگاهي و فني، متهم که خانمي اهل و ساکن شهرستان خمين  و يکي از دوستان شاکي بود شناسايي شد.

سرگرد نوروزي افزود: با هماهنگي مقام قضايي متهم دستگير و پس از بازجويي هاي انجام شده به بزه انتسابياعتراف كرد و عنوان داشت با شاکي پرونده رفت و آمد خانوادگي داشته و با ترفندهاي خاص و جذب اعتماد وي توانسته اطلاعات محرمانه از حساب بانکي وي را  به دست آورده و در چندين مرحله اقدام به برداشت مبلغ پنج ميليون ريال كرده است.

وي  از همشهريان خواست از قرار دادن اطلاعات حساب بانکي خود در اختيار ديگران حتي صميمي ترين دوستان خود خودداري كرده و در صورتي که چنين عملي را انجام داده اند هرچه سريعتر نسبت به تعويض رمز دوم حساب خود اقدام كنند.

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي در پايان به شهروندان توصيه كرد با فعال كردن پيامك بانکي (برداشت از حساب) در صورت برداشت غير مجاز، بلافاصله از تراکنش هاي حساب بانکي خود باخبر شده و امکان سوء استفاده را به سودجويان ندهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا