گوناگون

رقابت‌های قرآنی دانشگاهیان پیام نور کشور در بخش قرائت آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابت‌ها در حال حاضر در6 سالن دانشگاه پیام نور ارومیه با حضور شرکت کنندگان رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، مداحی، دعاخوانی و حفظ با حضور شرکت‌کنندگان 31 استان کشور در حال برگزاری است.

رقابت بانوان در بخش دانشجویی در سه سالن ساختمان امام حسین (ع) دانشگاه پیام نور ارومیه با حضور 29 نفر از بانوان در بخش دانشجویی در حال برگزاری است.

رقابت‌های بخش کارکنان و اساتید نیز فردا، چهارشنبه 24 اردیبهشت برگزار می‌شود.

پژوهش‌های برتر مسابقات ملی قرآن دانشگاهیان پیام نور کشور منتشر می ‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی صبح سه شنبه در آغاز به کار این مسابقات گفت: مقالات و پژوهش‌های ارسالی به بخش پژوهش‌های قرآنی هجدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه‌های پیام نور کشور در قالب کتابی منتشر می‌ شود.

علی ظهری ادامه داد: تعداد 100 پژوهش در موضوعات مختلف قرآنی از زمان فراخوان مقالات در سه رده اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های پیام نور کشور از 30 استان به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است.

وی یاد آور شد: در طول برگزاری مسابقات قرآن و عترت سه نشریه قرآنی با محوریت اطلاع‌رسانی از اجرای مسابقات در دانشگاه پیام نور ارومیه منتشر می‌شود.

هجدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه پیام نور کشور از امروز 22 اردیبهشت به مدت سه روز با حضور بیش از 600 نفر در رشته‌های مختلف به میزبانی دانشگاه پیام نور ارومیه در آذربایجان غربی برگزار می‌ شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا