Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

رندترین شماره های تلفن همراه در جهان دست چه کسانی است ؟

گران‌ ترین و رندترین شماره های تلفن همراه در جهان دست چه کسانی است ؟ بله این شاید سوال شما هم باشد که چه کسانی توان خرید رندترین و البته گران‌ ترین شماره های تلفن همراه در جهان را  دارند. با میهن پست همراه شوید.

با تازگی گران‌ ترین و رندترین شماره های تلفن همراه جهان به مبلغ ۲/۷۵ میلیون دلار توسط یک تاجر قطری خریداری شد است که بر اساس گزارشی که در سایت معتبر tech news network آمده است، یک تاجر قطری در یک مزایده به میزبانی اپراتور مخابراتی قطری گران‌ ترین و رندترین شماره های تلفن همراه را به نام خود ثبت و خریداری کرد.

توضیح بیشتر در خصوص رندترین شماره های تلفن همراه در جهان این که طبق اطلاعات منتشر شده، شماره این خط تلفن همراه ۶۶۶۶-۶۶۶ بوده که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است .

رندترین شماره های تلفن همراه در جهان
رندترین شماره های تلفن همراه در جهان

البتهخریداری خط های تلفن همراه با شماره رند، همواره یکی از جنجال برانگیزترین اتفاقات و رویدادهای جهان بوده است که به مبالغ بالا و گزافی توسط ثروتمندان و تاجران بزرگ در کشورهای مختلف به مزایده گذاشته می‌شود.

در این میان سال گذشته نیز خبر یکی دیگر از گران‌ ترین و رندترین شماره های تلفن همراه در جهان در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت که یک شرکت مخابرات امارات ۷۰ شماره تلفن از شماره‌ های رند را در یک مزایده علنی برای دوست داران این نوع شماره‌ها عرضه کرد.

لازم است بدانید که فروش این شماره ۰۵۰۷۷۷۷۷۷  نیز که طی یک مزایده ، که همزمان از طریق ماهواره در برج خلیفه دبی و هتل قصر امارات ابوظبی برگزار شد یک فرد اماراتی این شماره را خریداری کرد.

منبع : technewsworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا