Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

رنو مگان RS 2018 در پیست آزمایش فنی + عکس

رنو مگان RS 2018 در حالی این روزها مورد توجه رسانه ها و انتظار طرفداران برند رنو قرار گرفته است که کمپانی رنو در حال تست مگان RS 2018 است خودرو  که به نظر می رسد طراحی بدنه نمونه اولیه آن بیشتر شبیه مدل GT باشد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

رنو مگان RS 2018 در مرحله آزمایش خود که این روزها توسط تیم فنی کمپانی رنو به مرحله پیمودن مسیر و ارزیابی آن در جاده رسیده است؛ به طوری که راننده در اتومبیل نشسته و کلاه ایمنی خود را به سر می کند و اتومبیل را در پیچ و خم های نوربرگرینگ به حرکت در می آورد.

کمپانی رنو به داشتن اتومبیل هایی با دیفرانسیل جلوی قوی و سرعت بالا معروف است که از آن جمله می توان به مدل جهنم سبز این خودرو ساز اشاره کرد؛ پس جای تعجبی وجود ندارد که نسل جدید مگان های RS حداقل به خوبی اجداد خود باشند.
بنابراین باید گفت که طراحی بدنه رنو مگان RS 2018 بیشتر تحت تاثیر مگان GT قرار دارد. شما به سادگی می توانید قطعات و اجزا مگان RS را جدا کنید به طوری که سپر عقب طوری برش خورده است که فیت اگزوز است در حالی که در مدل های قبلی چنین موردی وجود نداشت

دیگر تغییری که در مدل جدید نسبت به GT دیده می شود مجموعه ای از تجهیزات تزئینی برروی چرخ ها است که احتمالا برای خطای دید استفاده از تایرهای بزرگتر به کار گرفته شده اند. در مدل RS، احتمالا شاهد تغییر در سیستم تعلیق خودرو نیز خواهیم بود به طوری که بعد از این راننده با آرامش بیشتری پیچ و خم های جاده را می پیماید.

اما با توجه به زمان انجام تست فنی رنو مگان RS 2018 در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شود و به احتمال فراوان عنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۸ را نیز از آن خود کند.

با هم در میهن پست تصاویری از رنو مگان اسپرت RS 2018 را تماشا می کنیم.

منبع : autocar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا