Mihanpostاجتماعیاینترنتپیشنهاد سردبیردیدنی هاگوناگون

فروش آنلاین تخم اردک و کسب و کار جالب یک پیرزن ۸۶ ساله !

فروش آنلاین تخم اردک کسب و کار پیرزن ۸۶ ساله است ، که علاوه بر سود بالا برای خود در روستا هم اشتغل زایی کرده است . خانوم لیائو زیائینگ با ترکیب روش تولید سنتی و روش فروش مدرن دست به کار بزرگی زده است . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

لیائو زیائینگ از ۱۶ سالگی روی پای خودش ایستاده و خود را تامین می کند . او در همان سن و سال بعد از اینکه پدر و مادرش را در جنگ از دست داد شروع به کار کرد . لیائو زیائینگ در کار فروش تخم اردک البته با روشی مخصوص به خود است .

تخم اردک هایی که این پیرزن خوش ذوق می فروشد دارای طعمی شور است که طرفداران زیادی هم دارد . او با یک روش سنتی تخم های اردک هایی که خودش پرورش می دهد را در چاشنی هایی می خواباند این کار بیشتر از ۴۰ روز ادامه دارد و پس از آن هر کدام از تخم ها را شسته و به خریدار می دهد .

اما لیائو زیائینگ از سال ۲۰۱۵ تصمیم گرفت که روش مدرنی برای فروش پیدا کند . دلیل اصلی برای تغییر روش فروش خراب بودن مسیر جاده ها به روستا است که باعث می شد فروش او بیشتر از یک حدی نباشد .

لیائو ایده فروش اینترنتی را با جوان تر هایی که در روستا می شناخت درمیان گذاشت آنها هم اسقبال کرده و بصورت کاملا ساده این کار آغاز شد . در ابتدا مشکلاتی وجود داشت و میزان فروش بسیار پایین بود اما لیائو زیائینگ تصمیم گرفت که ریسک کند و تعداد افراد همکارش را زیاد کرد در نتیجه علاه بر سود و فروش بیشتر برای بسیاری از اطرافیانش هم اشتغال زایی کرد .

حالا دیگر لیائو زیائینگ از هر جایی در کشور ژاپن مشتری دارد . مشتریانی که تخم اردک را آنلاین سفارش داده و بعد از چند روز صحیح و سالم تحویل می گیرند . نکته پر اهمیت در این ایده بسیار جذاب توسط یک پیرزن نهراسیدن از تغییر است که برای موفقیت هر اسناسی نیاز اصلیست .

با هم در میهن پست  تصاویری از فروش آنلاین تخم اردک کسب و کار پیرزن ۸۶ ساله  را تماشا می کنیم.

منبع : usa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا