گوناگون

روبن: باختيم اما به اين تيم افتخار مي‌کنم

هلندي‌ها اميدوار بودند که با درخشش آرين روبن براي دومين بار پياپي جواز حضور در فينال جام جهاني را به دست آورند اما اين تيم در نيمه نهايي مغلوب آرژانتين شد و از راهيابي به فينال ماراکانا بازماند.

به نقل از ايسنا، آرين روبن ستاره تيم ملي فوتبال هلند در جام جهاني برزيل از شکست برابر آرژانتين در ضربات پنالتي بسيار ناراحت است اما از هم تيمي‌هايش خواست تا هر چه سريعتر اين ناکامي را فراموش کنند و به آينده چشم بدوزند.

او بعد از بازي گفت: براين باورم که هر چه سريعتر بايد حالت ذهني خود را تغيير دهيم. ما الان بعد از شکست برابر آرژانتين سرخورده هستيم و احساس نااميدي و ناکامي مي‌کنيم اما بايد از چنين احساس و حالتي خارج شويم. در جام جهاني برزيل بازي‌هاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم. از همان ابتدا نشان داديم که مي‌خواهيم در اين جام مدعي کسب عنوان قهرماني باشيم و به رده‌هاي بالاتر صعود کنيم. بدون شک از شکست برابر آرژانتين ناراحت هستيم اما سربلند از جام خداحافظي کرديم و بازيهاي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتيم.

او ادامه داد: از صميم قلب از تمام کساني که از تيم ما در جام جهاني حمايت کردند تشکر مي‌کنم. همه ديدند که ما تا چه اندازه با هم متحد و يک دل هستيم. درست است که از جام جهاني خداحافظي کرده‌ايم اما بايد همه ما به اين تيم افتخار کنيم. خوشحالم که تورنمنت موفقيت آميزي را پشت سر گذاشتم. ما مي‌توانستيم به فينال صعود کنيم اما اينگونه نشد. به هرحال اين فوتبال است و بايد با آن کنار آمد.

روبن در جام جهاني برزيل نمايش بسيار خوبي داشت و مي‌توان از او به عنوان بهترين بازيکن هلند در برزيل ياد کرد اما او در ديدار برابر آرژانتين نتوانست انتظارات را برآورده کند. در اين ديدار ماسکرانو سايه به سايه روبن حرکت مي‌کرد و اجازه خودنمايي را به او نداد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا