گوناگون

روزنامه رسالت در یک نگاه

81151102 5672251

به گزارش ایرنا در بخشی از این خبر آمده است: رئیس جمهور به وظیفه استاد و آموزشش به دانشجویان به مباحثی اشاره کرد و اظهار داشت: بالاتر از درک و فهم و ایمان و ایثار آمادگی برای حل معضلات کشور در زمینه های سیاسی و اجتماعی جامعه است. حل المسائل بودن و حل المشکلات بودن مهم است. اصلاً مهم نیست که کجاست، در کدام دانشگاه است، در کدام شهرستان است، مهم این است که مشکل امروز کشور و جامعه را با آستین بالا زدن در رشته های تخصصی حل کند و شاگردان را به گونه ای تربیت کند که مشکلات را کمتر کند.

رییس جمهوری با بیان اینکه استادان کشورمان برای حل مشکلات راه حل ارائه دهند گفت: مهم این است که جامعه و کشورمان به چه رشته و راه حلی نیاز دارد و به بیان دیگر باید علم را کاربردی کنیم و دانشگاه های ما صرفاً دانشجویان را برای امتحان و شب امتحان و برای گرفتن نمره تربیت نکنند.

همگرایی درباره مذاکرات هسته ای به معنای نقد کردن نیست، عناصر فتنه بدون هزینه می خواهند وارد فضای سیاسی شوند، وضعیت آب کشور در شرایط بحران قرار دارد، گشت ارشاد سراغ آدم های بی فرهنگ می رود، رشد زمینه های کاهش سن بلوغ در جامعه، بغض فرو خورده صدراعظم، لبنان در خلاء سیاسی و نیرنگ اقتصادی به سبک اوباما از دیگر عناوین برجسته شده در این شماره روزنامه رسالت است.

این روزنامه همچنین اظهارنظرهای سه نماینده مجلس در خصوص دولت یازدهم به ترتیب با عناوین کوچک زاده: روزنامه هایشان به مقدسات توهین می کنند ، از بزرگترها دستخوش می گیرند، نادران:هر توافقی برای محدود کردن غنی سازی مردود است، زاکانی: آقای روحانی منصوبان جنابعالی مانع آزادی بیان می شوند را به عنوان اخبار برجسته شده در صفحه یک خود درج کرده است.

شبس (2) 1346 **1552

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا