گوناگون

روسای قوای مقننه و قضاییه درگذشت آیت الله زرندی را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت الله محمد حسین زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر لاریجانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت آیت‌الله محمدحسین زرندی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف گردید. این عالم جلیل‌القدر طی سال‌های گذشته به‌عنوان نماینده اسبق ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه خدمات زیادی را به مردم این منطقه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عرضه داشتند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مقام معظم رهبری، علما و روحانیون، مردم متدین استان کرمانشاه و بیت مکرم ایشان، برای آن روحانی گرانقدر رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

همچنین آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه متن کامل پیام تسلیت رییس قوه قضاییه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد حسین معصومی زرندی نماینده مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر اینجانب گردید. ارتحال این عالم بزرگوار را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ( عج )، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی )، مردم مومن و انقلابی کرمانشاه و خانواده و بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا