گوناگون

رونالدو: اميدوارم با حمايت مردم برزيل پيروز شويم

کريستيانو رونالدو که با مصدوميت در تمرينات تيم ملي پرتغال در رقابت‌هاي جام‌جهاني نگراني هواداران را برانگيخته بود، اظهار داشت: در تمرينات حاضر شده‌ام و احساس خوبي دارم. بهتر است که درد نداشته باشم اما اين اتفاق از زماني که فوتبال بازي کردم براي من افتاده است و اين بخشي از کار ما است.

به نقل از فارس، ستاره رئال مادريد ادامه داد: همه تيم‌ها آرزوي قهرماني دارند و ما هم استثنا نيستيم اما در يک لحظه تنها بايد به يک بازي فکر کنيم. بايد واقع‌بين باشيم. فکر مي‌کنم در گروه بسيار سختي قرار داريم. ما مدعي نيستيم و اين براي ما خوب است.

وي خاطرنشان کرد: هر رقابتي براي من يک رقابت جديد است و هميشه تلاش مي‌کنم در شروع مسابقات به خودم انگيزه بدهم. مي‌خواهم از حضور در جام‌جهاني لذت ببرم و براي پيروزي سخت تلاش خواهيم کرد.

رونالدو اضافه کرد: مي‌خواهيم فوتبالمان را نشان دهيم تا بتوانيم تيم بزرگي مثل آلمان را شکست دهيم. به شدت از مردم برزيل تشکر مي‌کنم که در سالوادور از ما حمايت مي‌کنند. اميدوارم که اين مسئله در جام‌جهاني نمود داشته باشد و در ورزشگاه از حمايت زيادي برخوردار شويم و مردم براي رسيدن به پيروزي از ما حمايت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا