گوناگون

رونالدو: مولر رکورد من را مي شکند

توماس مولر يکي از بااستعدادترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. اين بازيکن آلماني در جام جهاني 2010 آفريقا جنوبي در حاليکه که کسي او را نمي شناخت همه نگاه ها را به خود جلب کرد. او در اين رقابت هاي عملکرد بسيار خوبي داشت و با زدن پنج گل به عنوان پديده انتخاب شد.

به نقل از ايسنا، مولر که در بايرن مونيخ بازي مي کند در جام جهاني برزيل هم خوش درسيده است و در ديدار برابر پرتغال به تنهايي سه گل به ثمر رساند تا نخستين بازيکني باشد که در برزيل هت تريک کرده است.

مولر با وجود آنکه دومين جام جهاني خود را تجربه مي کند اما هشت گل به ثمر رسانده است و با رکورد رونالدو برزيلي تنها 7 گل فاصله دارد. رونالدو در گفتگويي که با روزنامه بيلد آلمان داشت به ستايش از مولر پرداخت و تاکيد کرد که اين بازيکن جوان مي تواند در آينده اي نزديک رکورد او را بشکند. رونالدو که با برزيل جام جهاني 2002 را بالاي سر برد، گفت: من ايمان دارم که توماس مولر به زودي بهترين گلزن تمام ادوار جام جهاني مي شود.

او ادامه داد: به خوبي مي دانم که رکورد من جاودانه نيست. ميروسلاو کلوزه قبل از شروع جام جهاني برزيل براي رسيدن به رکورد من تنها يک گل فاصله داشت. او توانست در ديدار برابر غنا گلزني کند و با رکورد من برابري کند اما حتي اگر رکورد من را هم بشکند کسي ديگر خواهد آمد و رکورد او را خواهد شکست. فکر نمي کنم که اين رکورد براي هميشه بماند و مولر بازيکني است که مي تواند اين رکورد را بشکند. او هر چند جوان است اما نشان داده است که بازيکن توانايي است.

تيم ملي فوتبال آلمان در نخستين ديدار خود در جام جهاني با چهار گل پرتغال را در هم کوبيد. اين تيم در ديدار دوم خود با تساوي دو بر دو برابر غنا متوقف شد. شاگردان يواخيم لوو در سومين ديدار هم امشب به مصاف آمريکا مي روند. ديداري که تقابل يورگن کليزمن سرمربي سابق تيم ملي فوتبال آلمان با يواخيم لوو دستيار سابقش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا