گوناگون

روند احیای باغ سیب توسط فرمانداری کرج رصد می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در بازدید سرزده از باغ سیب مهرشهر، روند اجرای عملیات احیای این باغ از جمله کاشت نهال‌های جدید را رصد کرد.

وی در حاشیه این بازدید طی گفت‌وگویی اظهار داشت: همانطور که پیش از این به مردم فهیم و صبور استان البرز‌ به ویژه کلانشهر کرج وعده داده بودیم، مدیریت ارشد شهرستان با جدیت این موضوع که با منافع مردم ارتباط مستقیم دارد را رصد کرده و یکی از مهمترین طرح‌های در دست انجام، کاشت درختان جدید و احیای بخش‌های آسیب دیده است.

ایرانی خاطرنشان کرد: این موضوع از اولویت‌های فرمانداری بوده و تاکید کرده‌ام که نهادها و دستگاه‌های مرتبط شهرستان باید به طور مرتب، روند انجام کار را گزارش دهند و در صورت لزوم، فرمانداری هرگونه همکاری را با آنها برای احیای باغ سیب مهرشهر انجام می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا روند کاشت نهال در این باغ رضایت بخش بوده است، گفت: با توجه به اینکه کار به تازگی آغاز شده، باید گفت که اقدامات صورت گرفته در این حوزه خوب بوده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و جلب رضایت مردم باید تلاش‌های بیشتری انجام شود.

فرماندار کرج در پایان تاکید کرد: امیدواریم با تعامل همه بخش‌ها و همراهی که مردم با مدیران شهرستان دارند، هر چه سریع‌تر انتظارات به حق شهروندان درباره حفظ و حراست منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی در حالت کلان و باغ سیب مهر شهر به عنوان یک موضوع خاص،‌ محقق گردد.

به گزارش مهر، در تعطیلات نوروز سال جاری بیش از دو هزار اصله درخت سالم و مثمر توسط یکی از صاحبان باغ سیب مهرشهر کرج به طور غیرقانونی از بین رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا