گوناگون

رونق اقتصادی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است

81145851 5663660

نادر صفرزاده روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت برق که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان در ارومیه برگزار شد افزود: برای کمک به صنعت ملی و ارتقای ظرفیت های بخش تولید در کشور باید زمینه های حمایت از تولیدکنندگان داخلی فراهم شود که این امر، همان حمایت از تولید کننده و کارگر است.

وی اظهار کرد: یکی از راهبردهای موثر در این موضوع، اصلاح الگوی مصرف در جامعه است و مصرف لوازم مختلف باید به سمت مصرف تولیدات داخلی سوق داده شود.

وی اضافه کرد: کارگران پیش قراولان عرصه شکوفایی و سازندگی هستند که شبانه روز در عرصه خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند و باید قدردان آنها را بدانیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی افزود: پرهیز از تبذیر و اسراف و جلوگیری از ریخت و پاش همراه با کاهش هزینه های غیرضروری از جمله مهمترین مواردی است که در سال 93 و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه مدیران و مسوولان و کارکنان دستگاههای اجرایی در استان قرار گیرد.

صفرزاده گفت: آموزش و فرهنگ سازی زیربنای تحقق مدیریت جهادی در کشور است و مدیران و مسوولان و متولیان بخش فرهنگ و آموزش استان باید با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم، بسترهای لازم برای تحقق و تبلور مدیریت جهادی را در جامعه فراهم کنند.

وی اشتغال زایی، کارآفرینی، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی را از مهمترین سیاست های پیش روی دولت تدبیر و امید عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با مشارکت مردم و همت مسوولان، این اهداف متعالی عملیاتی شوند.

در ادامه این آیین مرکز آموزشی جوار کارگاهی شرکت توزیع نیروی برق استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این آیین از 19 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق و چهارتن از فعالان مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

هفته کار و کارگر از پنجم اریبهشت همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده و تا 11 اردیبهشت برنامه های مختلفی برای گرامیداشت این روز در استان اجرا می شود.

8137/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا