گوناگون

رويس: نمي‌دانم چگونه ناراحتيم را بيان کنم

مارکو رويس در ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال آلمان برابر ارمنستان آسيب ديد و از زمين مسابقه بيرون رفت. آسيب‌ديدگي ستاره دورتموند جدي بود و اين مهاجم نمي‌تواند در جام‌جهاني 2014 برزيل ژرمن‌ها را همراهي کند.

به نقل از ايسنا، رويس فصل بسيار خوبي را با دورتموند پشت سر گذاشت و به عنوان بهترين بازيکم فصل انتخاب شد. بدون شک غيبت او مي‌تواند به تيم ملي آلمان ضربه بزند. اين بازيکن ملي‌پوش از اين که نمي‌تواند تيم ملي کشورش را در جام‌جهاني همراهي کند، بسيار ناراحت است. او در گفت‌وگويي که با سايت رسمي باشگاه بوروسيا دورتموند داشت، گفت: کلام نمي‌تواند ناراحتي من را توصيف کند اما به خوبي مي‌دانم که چگونه بايد شرايط کنوني‌ام را پشت سر بگذارم. واقعا ناراحت هستم و نمي‌دانم با چه کلامي ناراحتيم را بيان کنم. از دست دادن جام جهاني آن هم يک هفته قبل از شروع آن بسيار سخت است. اين آسيب روياهاي من را بر باد داد اما بايد هر چه سريع‌تر خود را از اين حالت خارج کنم و آماده شروع فصل جديد شوم. بايد رفتار حرفه‌اي از خود نشان دهم؛ چرا که زندگي ادامه دارد و هنوز به پايان نرسيده است.

او ادامه داد: قوي‌تر از گذشته برخواهم گشت. براي تيم ملي فوتبال آلمان آرزوي موفقيت مي‌کنم. اطمينان دارم که هم‌تيمي‌هايم مي‌توانند در برزيل نتايج خوبي را کسب کنند. اميدوارم آنها بدون من هم به هدفشان که قهرماني است، برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا