گوناگون

ریشه‌های جنایات گروهک‌های ضداسلامی در سازمان کنفرانس اسلامی بررسی شود

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران در بیانیه‌ای نکاتی را درباره حوادث اخیر کشور عراق متذکر شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

یُرِیدُونَ أَن یُطْفِؤُواْ نُورَ اللّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللّهُ إِلاَّ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ  (آیه 32 سوره توبه)

می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و خدا جز به کمال رساندن نور خود نمی‌خواهد هر چند کافران را خوش نیاید.

چندی است که روند ادامه حیات استکبارجهانی(آمریکا) با مخاطره روبروست و این زنگ خطر توسط دولت‌مردان این کشور شنیده شده ، لذا در صدد فرافکنی از سال 2001 میلادی با ایجاد واقعه خود ساخته 11 سپتامبراین روند آغاز گردید و با اشغال افغانستان و حمله به عراق به بهانه تسلیحات کشتارجمعی ادامه یافت.

همه این اقدامات ناشی از درک صحیح منشاء بیرونی فروپاشی و چالش عمیق آمریکا به لحاظ تئوریک بود و آن گفتمان اسلامی ایران بود و همین خاطر برای نزدیک شدن و تحت فشار قراردادن ایران و قطع حلقه وصل خط مقدم این گفتمان با عقبه خود یعنی حزب‌الله با تشکیل و حمایت از گروهک‌های تروریستی امنیت سوریه را به مخاطره انداختند.

گروهک‌هایی چون النصره، داعش زاییده رابطه نامشروع آمریکا و برخی کشورهای مستبد منطقه چون عربستان ، قطر و امارات است و ترکیه نیز در این پازل نقش واسط را بازی نمود.

با عدم توفیق جریان‌های تکفیری علیرغم پول عربی، حمایت آمریکایی غربی و پشتیبانی ترکی و انتخابات پیروزمندانه سوریه و به محاق رفتن این گروهک، عراق جایگزین خوبی برای ادامه اجرای این سناریو بود، اما این بار با این تفاوت که با رسانه‌ای شدن جنایات وحشیانه این گروهک، به ویژه گروهک تروریستی داعش و عریان شدن چهره واقعی آن و منفور شدن نزد افکارعمومی آمریکا نقش خود را با چرخشی 180 درجه‌ای تغییر داده  و برای بازسازی چهره بین‌المللی خود به عنوان ناجی عراق از دست این گروهک وارد عمل شده است. غافل از اینکه برای ملت‌های دنیا مبرهن است که پشت پرده همه این جنایت‌ها آمریکا قرار دارد.

لذا ضروری است تا ملت و دولت‌مردان عراق پایداری ضمن حفظ استقلال و جلوگیری از دخالت‌های آمریکا به عنوان مسبب اصلی این جنایات تمام هم و غم‌های خود را مصروف از بین بردن داعش این زنازاده آمریکایی – سعودی نموده و تا ریشه‌کن نمودن آن لحظه‌ای از پا نایستند.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان تهران ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از مردم مظلوم عراق در مقابل وحشی‌گری‌های گروهک ضداسلامی داعش از مجامع بین المللی چون سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی خواهان بررسی بی‌طرفانه ریشه‌های این جنایات در جهان اسلام و محکوم نمودن عاملان آن چون عربستان و قطر هستیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا