گوناگون

حاج رضایی: هلند مدعی اول قهرمانی است/ اسپانیا برای اعاده حیثیت می آید

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی‌های امشب جام جهانی گفت: بازی‌ها به مرور مشکل تر می شود. در بازی حیاتی اسپانیا و شیلی، امکان حذف اسپانیا زیاد است. تیم شیلی هم قبل از برد پرگل هلند بر اسپانیا هم تیم بسیار خوبی است و پیش از این هم توانسته در یک بازی دوستانه در لندن، تیم انگلیس را شکست دهد. این تیم دو بازیکن هجومی بسیار خوب دارد. “ویدال” و “سانچز‌” دو فاز تهاجمی و قدرتمند شیلی هستند که موجب تعادل شیلی شده اند.
 
وی افزود: شیلی با اسپانیایی روبرو می شود که بازی امشب برایش حکم مرگ و زندگی دارد. اسپانیا می داند که اگر مساوی هم داشته باشد بختی برای صعود نخواهد داشت. اسپانیا بعد از شکست سنگینی که داشت به طور طبیعی از لحاظ روحی ریکاوری کرده است. آنها “آقای فوتبال” دنیا در شش سال گذشته هستند. بنابراین امروز شانسی برای دفاع از حیثیت خودشان دارند. به نظرم بهترین بازی امشب بین این دو تیم برگزار می شود.
 
کرواسی را بهتر دیدم  
 
حاج رضایی درباره بازی کامرون و کرواسی هم گفت: دو بازنده گروه اول، امشب در مقابل هم قرار می گیرند. کرواسی و کامرون اگر می‌ خواهند صعود کننده باید برنده شوند.

وی ادامه داد: من کرواسی را بهتر از کامرون دیدم. علیرغم شکست 3 بر 1 این تیم برابر برزیل، آنها از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار هستند و چند بازیکن خوب مثل “داریو سرنا” را دارند. بازیکن محروم کرواسی در بازی اول امشب حضور دارد.  “سوچیچ” و “راکیتیچ” دو هافبک دفاعی کرواسی از عناصر اصلی این تیم هستند، اما کامرون را تیمی کند و خسته و بی‌انگیزه در مقابل مکزیک دیدم که با افول “ساموئل اتوئو” همراه بود. بنابراین من کرواسی را از شانس بیشتری برای پیروزی می‌بینم.

این کارشناس فوتبال ایران می گوید: اگر حوادث غیرقابل پیش بینی را در مسابقات فوتبال در نظر نگیریم،‌ هلندی ها برای اثبات ادعای قهرمانی باید در بازی امشب برابر استرالیا هم برنده شوند.

حاج رضایی در پایان درباره مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل تصریح کرد:‌ آلمان تیم خوبی نشان داده است. آرژانتین و برزیل با تیم مدعی که در ذهنمان داشتیم، فاصله دارد. به نظر من هلند می‌تواند مدعی اول قهرمانی در این جام باشد. ضمن اینکه تیم‌هایی مثل فرانسه و شیلی نیز می‌توانند آسیب‌رسان باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا