گوناگون

حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس را بعید می‌دانم/ اسامی بورسیه شدگان دولت گذشته را اعلام کنند

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی صدا و سیما با حضور در مراسم ختم پدر همسر فرمانده کل سپاه که بعد از ظهر  امروز در مسجد قدس برگزار شد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی‌نژاد و مشایی از یکدیگر جدا شده‌اند یا خیر گفت: این موضوع را باید از خودشان بپرسید و من اطلاعی ندارم.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد همیشه در صحنه انقلاب، ولایت و رهبری حضور دارد و نباید شخصیت وی را با افراد دیگر تعریف کرد، چراکه خود شخصیت دارند و اینکه دیگران با وی همکاری دارند یا خیر موضوعی است که باید از نزدیکانش پرسیده شود.

معاون پارلمانی صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در جلسه ماهانه اعضای دولت قبل شرکت می‌کنید یا خیر اظهار داشت: هر موقع که جلسه باشد شرکت می‌کنم اما مدتی است که جلسه تشکیل نشده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری به صحنه سیاسی باز می‌گردد یا خیر بیان داشت: الان زود است که درباره انتخابات ریاست جمهوری صحبت کنیم چون در دو سال آینده انتخابات مجلس را در پیش رو داریم و انتخابات ریاست جمهوری سه سال دیگر خواهد بود.

معاون پارلمانی صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احمدی نژاد برای انتخابات مجلس شرکت می‌کند یا خیر تصریح کرد: در مورد مجلس بعید می‌دانم که احمدی نژاد حضور یابد و از حضور حامیانش در انتخابات مجلس خبر ندارم.

میرتاج الدینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آماری در مورد اختلاس‌ها در دولت قبلی بیان می‌شود و نظر شما در این باره چیست اظهار داشت: نباید در این مورد کلی صحبت کرد چون آنچه که در مورد دولت گفته می‌شود درباره هیچ کدام از اعضای دولت نبوده است.

وی ادامه داد: قوه قضاییه به اختلاس 3هزار میلیاردی رسیدگی کرد و نتایجش را اعلام کرد و زمانی که من عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بودم اگر رانت و فسادی بود با آن مقابله می‌شد، چراکه که سیاست نظام و رهبری این است که چنین عمل کنیم.
 
معاون پارلمانی صدا و سیما در مورد بورسیه‌هایی که در دولت گذشته انجام شده اظهار داشت: بورسیه در هر دولتی انجام می شود و من در ریز قضایای بورسیه نیستم، اما به طور کلی می‌دانم که نیروهای ارزشی،‌ انقلابی و بچه‌های بسیجی در دولت نهم و دهم فرصتی پیدا کردند که بتوانند مدارج عالی تحصیلی را طی کنند.

میرتاج الدینی در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا با یکی از نمایندگان مجلس صحبت می‌کردم و گفتم اگر می‌گویند آنقدر بورسیه کردند، اسم 50نفر را به ما بگویند که چند تا از اینها شرایطش را نداشتند، اما تا به حال کسی را معرفی نکردند.
انتهای‌پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا