گوناگون

ریچارد خلیل: افتخار فدراسیون شرکت دادن بانوان در رقابت‌ها خواهد بود

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ریچارد خلیل، رئیس فدراسیون جهانی چوگان در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات این رشته در کشورمان اظهار داشت: این مسابقات که هشتاد و سومین دوره‌ آن است امسال در کشور جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: کشورهای مطرح دنیا در این مسابقات حضور دارند و این مسابقات جام سفرهای جهان است.

ریچارد خلیل ادامه داد: برای اولین بار فدراسیون این افتخار را پیدا کرده است برای بانوان هم این مسابقات را برگزار کند و بانوان چوگان باز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس فدراسیون جهانی چوگان عنوان کرد: این مسابقات به شعار همکاری و درک متقابل برگزار می‌شود و یکی از دلایل اصلی که در ایران برگزار می‌شود ایران در منطقه چوگان قرار دارد و به لحاظ بازی بسیار قدرتمند است.

وی با اشاره به سوء تفاهم بوجود آمده در چوگان تأکید کرد: به نظر من این سوء تفاهم برطرف شده بود و چوگان متعلق به ایران است و این نکته به زمانی برمی‌گردد که آذربایجان بخشی از ایران بود و مطمئنأ این شک و تردید رفع شده است.

در ادامه ریچارد خلیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف ما از حضور در ایران برگزاری جام سفرا و بزرگان چوگان است و این‌ که به ایران بیایند و از میهمان نوازی ایران لذت برده و استفاده کنند.

رئیس فدراسیون جهانی چوگان در مورد این‌که آیا سفیران چوگان بازیکنان هستند یادآوری کرد: نه به هیچ‌وجه سفیران چوگان بازیکنان نیستند چوگان سفیران خاص خود را دارد و به بازیکنان مربوط نمی‌شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا