گوناگون

رییس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان از افزایش دو تا 12 درصدی قیمت خبر داد

81145308 5662754

اکبر زادمهر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با انتقاد از عدم ثبات قیمت ها گفت: وارد کننده، تولید کننده و فروشنده هر روز با یک قیمت جدید کالاهای خود را عرضه می کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نمایندگی های برندهای معتبر تمایلی به توزیع محصولات خود در فروشگاهها ندارند و بیشتر به صورت مستقیم کالاها را به فروش می رسانند.

زادمهر روند کنونی بازار را برخلاف توقع مردم و توزیع کنندگان دانست و گفت: مدت ها بازار به امید کاهش قیمت ها در حالت رکود به سر می برد.

وی یکی از دلایل افزایش قیمت ها را عدم ثبات قیمت ارز عنوان و اضافه کرد: در صورت توافق نهایی ایران با 1+5 و بهبود روابط ایران با سایر کشورها می توان امید به کاهش قیمت ها در بازار لوازم خانگی داشت.

به گزارش ایرنا، همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ثبات و آرامش نسبی در بازار اصفهان حاکم و قیمت ارز به طور نسبی تثبیت شد و بازار ارز پس از کاهش در بهار و تابستان سال گذشته، روند کم نوسانی را دنبال می کرد.

قیمت دلار پس از تعطیلات بهاری و از نیمه دوم فروردین ماه روند صعودی در پیش گرفته است، به طوری که از سه هزار و 40 تومان در 17 فروردین به حدود سه هزار و 290 تومان در امروز افزایش یافته است.

وزیر اقتصاد وعده داده است در روزهای آینده با ورود ارز پتروشیمی ها به بازار از التهابات قیمت ارز جلوگیری شود.

ت/7135/ 607

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا