گوناگون

رییس جهادکشاورزی خوزستان از دیداراعضای شورای دستگاه های نظارتی ازشهرهای شمالی استان خبرداد

81206969 5770817

ˈکیخسرو چنگلواییˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: شورای دستگاه های نظارتی استان متشکل از پنج عضو به ریاست دادستان کل و با عضویت مدیرکل بازرسی استان، مدیرکل دیوان محاسبات، مدیرکل اطلاعات و معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان است.

وی با اشاره به کارگروه های شورای مزبورگفت: در چارچوب وظایف کارگروه مبارزه با زمین خواری، اعضای شورااین مجموعه نشست ها را در شهرستان هایی که از نظر موضوع تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی زراعی و باغی شرایط حادتری داشتند تشکیل دادند تا از نزدیک ضمن دیدار از مصادیق این تغییر کاربری های غیرمجاز به بررسی نحوه تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در این زمینه بپردازند.

چنگلوایی افزود: این نشست ها در محل فرمانداری های سه شهرستان شوشتر، دزفول و شوش تشکیل شد.

در این نشست ها ˈفرهاد افشارنیاˈ دادستان خوزستان گفت: موضوع حفظ کاربری اراضی با توجه به نقش اراضی در تامین امنیت غذایی مردم کشور نباید به هیچ وجه در موضوع حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی غفلت شود چرا که این غفلت باعث تبعات جبران ناپذیری است.

مدیرکل بازرسی استان نیز گفت: یکی از پدیده های نابهنجاری که در استان و کشور دیده می شود پدیده زمین خواری و تغییر غیرقانونی کاربری اراضی زراعی و باغی است.

ˈغلامحسین کرمیˈ با ابراز تاسف از ناهماهنگی بین دستگاه های اجرایی استان گفت: به زمین هایی که به طور غیر مجاز تغییر کاربری داده اند نباید هیچ گونه خدماتی مانند آب ، برق و دیگر موارد ارائه شود.

538/645

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا