گوناگون

زادگاه شهریار ملک سخن از حداقل امکانات رفاهی محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا نوری بعد از ظهر جمعه در نخستین جشنواره فرهنگی هنری “یک روز با حیدربابای شهریار” در روستای خشکناب بستان آباد زادگاه استاد شهریار گفت: جاده شش کیلومتری این روستا با اینکه بارها در مجلس درخواست کرده ایم ولی هنوز آسفالت نشده است.

وی با اشاره به اینکه باید از وجود استاد شهریار و گنجینه های باارزش وی در توسعه منطقه و مخصوصا زادگاه وی استفاده کرد، افزود: روستای خشکناب به عنوان زادگاه شهریار ملک سخن باید به کانون توجه و قطب گردشگری استان و منطقه تبدیل شود و این امر میسر نمی شود جز با فراهم کردن زیرساخت ها و راه های ارتباطی در این روستا.

نوری ابراز امیدواری کرد‌ تا برگزاری جشنواره فرهنگی هنری حیدربابا زمینه‌‌ بازسازی خانه فرهنگی تاریخی پدر شهریار را فراهم کند و گفت: ایجاد موزه روستایی شمال غرب کشور و شهرک سینمایی در روستای خشکناب نیز از دیگر خواست های مردم این منطقه است.

وی با بیان اینکه آسفالت جاده روستای خشکناب و روستاهای اطراف می تواند گردشگری منطقه را رونق بخشد، ادامه داد: وجود استاد شهریار گنجینه و ظرفیت بزرگی در منطقه است که باید با ایجاد زیرساخت های اولیه و معرفی آن به مردم زمینه های توسعه آنرا فراهم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا