Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام توسط وزیر ارتباطات اعلام شد

زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام در حالی سوال بیشتر کاربران این پیام رسان در ایران است که آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تویتی اعلام کرد تلگرام روز جمعه 15 دی ماه رفع فیلتر می‌شود.

زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام در حالی اعلام شده است که آذری جهرمی روز گذشته، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از عدم همکاری تلگرام خبر داده و گفته اگر مدیر این پیام رسان به خواست مردم ایران احترام نگذارد، ناچار به توقف فعالیت تلگرام در ایران خواهیم بود.

زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام
اعلام زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام

وزیر ارتباطات در ادامه افزود، مدیر تلگرام با وجود تعهداتی که خودشان دارند، به مقررات خود پایبند نبود و همکاری کرد. او باید به مقررات موجود و درخواست مردم برای حذف موارد تروریستی احترام بگذارد، در غیر این صورت فعالیت تلگرام در ایران متوقف خواهد شد. جهرمی همچنین تاکید کرد که بعد از بازگشت آرامش، از شورای امنیت کشور پیگیری کردیم تا در نقاطی که آرامش برگشته است، اجازه دهیم فعالیت برخی از شبکه های مجازی را از سر بگیریم.

اما با این تویت انگار توافقاتی با مدیر تلگرام در خصوص فعالیت مجدد این پیام رسان انجام گرفته است اما باید دید که آیا روز جمعه 15 دیماه زمان دقیق رفع فیلتر تلگرام خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا