Mihanpostپیشنهاد سردبیردسته‌بندی نشدهورزشی

زندگی نامه دنیل داوری دروازه بان دروگه ایرانی تیم ملی + عکس

به گزارش میهن پست -چندین سال است که بازیکنان فوتبال ایرانی الاصل زیادی در باشگاه های مختلف جهان در حال بازی هستند با ورود« فریدون زندی » رویکرد دیگری به خود گرفت و این بازیکنان کم کم مورد توجه مربیان و سرمربی های فوتبال ملی کشورمان قرار گرفتند.در این میان دنیل داوری دروازه بان موفق ایرانی الاصلی که در باشگاه های آلمان مشغول به بازی است نیز مورد توجه سرمربی وقت کشورمان قرار گرفته  است .

دانیال داوری
دانیال داوری

دانیال داوری (Daniel Davari) بازیکن فوتبال متولد ششم ژانویه ۱۹۸۸ ( ۱۶ دی ۱۳۶۶) در حومه فرانکفورت (گیسن) آلمان است.

دانیال داوری
دانیال داوری
دانیال داوری
دانیال داوری

او که فردی ایرانی – آلمانی است؛ عضو تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ ( Eintracht Braunschweig) (بوندس لیگا ۲) است.

دانیال داوری
دانیال داوری

او درباره خودش می‌گوید: “پدرم ایرانی است. من از زمان کودکی پاسپورت ایرانی دارم. تمام اقوام خانواده پدری من در ایران زندگی می‌کنند. من در سنین کودکی دفعات زیادی به ایران سفر کردم و به دیدار خانواده‌ام در آنجا رفتم. مادر من لهستانی‌تبار است و من در آلمان با سه فرهنگ متفاوت رشد کرده‌ام…. من مرتب نتایج تیم ملی ایران را پیگیری می‌کنم. همیشه دوست داشتم که ایران در جام‌های جهانی حضور داشته باشد. خاطره فراموش نشدنی من تماشای دیدار ایران با پرتغال در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان از نزدیک بود. من در آن روز به عنوان طرفدار تیم ایران در ورزشگاه شهر فرانکفورت بودم و ملی‌پوشان ایران را تشویق کردم و حضور در تیم ملی فوتبال ایران همیشه آرزوی من بوده است. “

دانیال داوری
دانیال داوری

داوری فوتبال را از تیم محلی ویسک که در آنجا متولد شد آغاز کرد. سپس در سال ۲۰۰۷ به تیم جوانان ماینز رفت. او در رده بزرگسالان و در تیم دوم ماینز نیز بازی کرد و طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، سی و دو بازی برای آن‌ها انجام داد و سرانجام در تابستان ۲۰۰۹ به تیم آینتراخت برانشویگ ملحق شد.

دانیال داوری
دانیال داوری

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۳۹۱ از او برای بازی در تیم ملی فوتبال ایران دعوت به عمل آورد.

دانیال داوری
دانیال داوری

… و اما باشگاه جدید داوری

 دانیل داوری دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان که فصل گذشته برای اینتراخت برانشوایگ بازی می‌کرد، امشب با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال گراس‌هاپرز سوئیس نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر این کشور پیوست.

دانیال داوری
دانیال داوری

تیم اینتراخت برانشوایگ که فصل گذشته داوری درون دروازه این تیم قرار داشت، در پایان رقابت‌ها به لیگ دسته دوم آلمان سقوط کرد.

دانیال داوری
دانیال داوری

دنیل داوری از تیم‌های چون بروسیا دورتموند و چند تیم دیگر بوندس‌لیگایی و لیگ برتر انگلیس پیشنهاد داشت که در نهایت با این باشگاه سوئیسی برای دو سال به توافق رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا