گوناگون

زوج هالیوود در یک پروژه دیگر همراه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، این دو بازیگر مشهور که پس از بازی در فیلم «خانم و آقای اسمیت» دیگر با هم کار مشترکی ارایه نکرده بودند، یک فیلم مشترک می سازند.

این فیلم که فیلمنامه‌اش را جولی نوشته و با همکاری همسرش برد پیت ساخته می شود اولین همکاری مشترک این دو پس از فیلم «خانم و آقای اسمیت» در سال 2005 است.

از این فیلم جدید هیچ خبر بیشتری ارایه نشده اما گفته می شود احتمالا همان فیلم درامی است که جولی چند سال پیش فیلمنامه‌اش را نوشت. این فیلمنامه بر زوجی تمرکز دارد که قصد دارند برای آخرین بار با هم به تعطیلات بروند تا شاید بتوانند مانع فروپاشی ازدواجشان بشوند.

هنوز روشن نیست که آیا کارگردانی برای این فیلم انتخاب می شود یا جولی خودش کار کارگردانی را نیز انجام می دهد.

جولی به تازگی فیلم «شکسته نشده» را ساخته که بر مبنای داستانی واقعی از جنگ جهانی دوم و با تمرکز بر زندگی لویی زامپرینی ساخته شد. او این فیلم را برای یونیورسال کارگردانی کرد و قرار است کریسمس آینده شاهد نمایش آن در سینماهای جهان باشد. جولی در سال 2011 فیلم «در سرزمین خون و عسل» را کارگردانی کرده بود.

این زوج یک قانون را تاکنون در زندگی شان رعایت کرده بودند و آن این که همزمان درگیر پروژه جدیدی نشوند تا یکی از آنها وقت داشته باشد در کنار فرزندانشان باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا