Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

زیبایی‌‌های خیره کننده کفپوش مکان‌های دیدنی در لندن

زیبایی‌‌های خیره کننده از کفپوش مکان‌های دیدنی در لندن همواره باعث می شود که مسافری در این کشور سر به زیر راه برود و یا شاید بهتر است که بگوییم چرا باید هنگام مسافرت به لندن سر به زیر باشیم !! . امروز برای شما علاقه مندان به هنر تعدادی از تصاویر منحصر به فردی مربوط به کف خیابان ها و یا مکان های دیدنی در لندن را آماده کرده ایم . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

آقای سباستین ارس  Sebastian Erras عکاس و هنرمندی از کشور  آلمان است. او  با درخواست شرکت پیکسار پرینتیگ Pixartprinting وارد شهر لندن شده و موظف است از موزاییک های کف مکان های دیدنی و یا خیابان های این شهر عکاسی کند .

این پروژه برای سباستین بسیار جذاب بوده و باعث شده تا او با یک وبلاگ نویس مطرح به نام لیلا کازیم آشنا شود . این وبلاگ نویس در حقیقت همکار راهنمای سباستین برای انجام پروژه عکاسی از  کف مکان‌های دیدنی در لندن  بوده است .

آنها از کف سالن اصلی کالج سلطنتی هنر ، موزه ویکتوریا و آلبرت، کاخ موزه لیتون ، بانک مرکزی انگلستان ، رستوران هیسپانیا و بسیاری از مکان های دیدنی دیگر در لندن تصاویر خیره کننده ای تهیه کرده اند .

سباستین ارس پیش از این هم  همین پروژه را در شهر های ونیز در ایتالیا و پاریس در فرانسه انجام داده بود که در ادامه برخی از تصاویر مربوط به این دو شهر را هم برای شما به نمایش خواهیم گذاشت .

با هم در میهن پست تصاویری از زیبایی‌‌های خیره کننده از کف مکان‌های دیدنی در لندن را مشاهده می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا