Mihanpostپیشنهاد سردبیرسینماعلمی و فناوریهوا فضا

لئوناردو دی‌کاپریو و پیش خرید بلیط سفر با هواپیمای فضایی !

این روز ها همه جا حرف از لئوناردو دی‌کاپریو و پیش خرید بلیط هواپیمای فضایی توسط  او است . از جشنواره کن گرفته تا رسانه های بزرگ علمی که در زمینه هوا و فضا فعالیت می کنند در مورد این مسئله مطلبی ارائه کرده اند  . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

شرکت ویرجین گلکتیک مدت ها است که قصد دارد ایده ارائه تور های فضا نوردی را عملیاتی کند . اما هر بار یا در آزمایشاتش ناموفق بوده و هواپیما های فضایی اش سقوط کرده اند و یا اینکه خودش انجام آزمایشات را با بهانه های مختلف  به عقب موکول می کند .

اما بنظر می رسد این بار دیگر این شرکت قرار است با هواپیمای فضایی ویرجین Virgin Spaceship به آرزوی دیرینه خودش و بسیاری از علاقمندان به فضا نوردی  دست یابد . 

هواپیمای فضایی ویرجین قرار است در ماه آینده یعنی  آگوست ۲۰۱۶ یک پرواز آزمایشی داشته باشد . این شرکت تا به حال حدود ۷۰۰ بلیط را برای تور فضایی اش پیش فروش کرده و نام لئوناردو دی‌کاپریو هم در این لیست ۷۰۰ نفره است حتی یک نفر در مزایده ای حاضر شده بابت همسفر شدن با این بازیگر مطرح هالیوودی در این سفر حدود  یک میلیون و پانصد هزار دلار هزینه کند . این درحالی است که هزینه پیش خرید یک بلیط معمولی برای این تور فضایی تنها حدود ۲۵۰ هزار دلار است .

لئوناردو دی‌کاپریو که امسال موفق شده بود برای فیلم بازگشته The Revenant جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کند شهرت و محبوبیتی جهانی دارد .

در یک سفر فضایی امنیت حرف اول را می زند اما بیشتر از آن احساس امنیت برای مسافران اهمیت بسیار زیادی دارد  . دانشمندان شرکت ویرجین گلکتیک بعد از آزمایش نا موفق خود در سال ۲۰۱۴ که به سقوط هواپیما و جان باختن یک خلبان منجر شد . در ساخت  Virgin Spaceship از یک سیستم پروازی بسیار امن استفاده کرده اند .

طبق برنامه ریزی های بلند مدت شرکت ویرجین گلکتیک در سال ۲۰۱۷ اولین پرواز مستقل فضایی خود را انجام خواهد داد.

با هم در میهن پست تصاویری از هواپیمای فضایی ویرجین Virgin Spaceship را مشاهده می کنیم.

منبع : space

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا