Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسعمومیگردشگری

زیبایی های دریا از دریچه دوربین ملوان پاپسکیو سزار گابریل

ملوان پاپسکیو سزار گابریل از سال ۱۹۹۲ یک دریانورد حرفه ای بوده است . اما به یکباره در سال ۲۰۱۰ به دنیای عکاسی علاقمند شده و وارد این هنر جذاب می شود . او حالا زیبایی های دریا را به تصویر کشیده . در ادامه تعدادی از برترین عکس های اور را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم . با میهن پست همراه شوید .

زیبایی های دریا به دلیل تغییرات لحظه ای آب و هوایی در آن بی نظیر است . ملوان پاپسکیو سزار گابریل نیز دقیقا به همین دلیل علاقمند به عکاسی از زیبایی های دریا شده است . او در این مجموعه از تصاویرش از از روسیه گرفته تا دریاهای مناطق گرمسیری عکاسی کرده .

اما شاید جالب باشد که بدانید ملوان کسی است که در هدایت یا کمک در عملیات تعمیر و نگهداری و یا خدمات در شناور ها بر روی آب و در بندرگاه‌ ها نقش دارد. این اصطلاح در مورد دریانوردان حرفه‌ ای، کارکنان نظامی و سربازان شاغل در نیروی دریایی، ملوانان تفریحی و ملوانان ماهیگیر کاربرد دارد و دریانوردی نیز دانش و مهارت شناور بودن و ناوبری و جهت‌ یابی بر روی دریا ها و توده‌ های بزرگ آب است. کسانی که به این فن می‌ پردازند دریانورد نامیده می‌ شوند. مجموعه‌ ای از مهارت‌ ها و رشته‌ ها برای دریانوردی لازم است از جمله ناوبری ، هواشناسی ، کشتی‌ رانی ، کار با طناب و گره‌ ها ، کار با موتور های دریایی ، عملیات بندرگاهی ، آتش‌ نشانی ایمنی و نجات و پاپسکیو سزار گابریل با وجود داشتن همه این توانایی ها وارد دنیای عکاسی شده است . تصاویری که این هنرمند تهیه کرده همگی با دوربین های قدرتمند تهیه شده اند و از نظر بسیاری از کارشناسان نیز جز حرفه ای ترین عکس های گرفته شده از دریا به حساب می آیند . پیشنهاد می کنم اگر شما ذهنتان خسته است و نیاز به ترمیم و آرامش دارد به این تصاویر از زیبایی های دریا و آفرینش نگاهی داشته باشید .

باهم در میهن پست تصاویری از زیبایی های دریا از دریچه دوربین ملوان پاپسکیو سزار گابریل را تماشا می کنیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا