گوناگون

زیرساخت های لازم برای توسعه استاندارد در کشور فراهم شده است

به گزارش خبرنگار مهر، نظام الدین برزگری بعد از ظهر پنج شنبه در آیین تجلیل از واحدهای نمونه کیفی آذربایجان شرقی گفت: دستاوردهای استاندارد باید در زندگی روزمره هموطنان رسوخ پیدا کند چرا که این مهم یکی از مهم ترین حقوق شهروندی هموطنان است.

وی با بیان اینکه نحوه رقابت کشورها در بازارهای جهانی تغییر پیدا کرده است، ادامه داد: در حال حاضر کشورها تلاش می کنند با برندسازی و ارتقاء کیفیت محصولات خود در این عرصه از دیگر رقیبان پیشی گرفته و بازارهای جهانی را تسخیر کنند.

برزگری با تاکید بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از توانایی و ظرفیت جوانان کشور در تمامی زمینه ها بخصوص تولید و صنعت اظهار داشت: همانطوری که ایران اسلامی تاکنون توانسته است به موفقیت های زیادی درعلومی همچون علوم نانو و هسته ای دست پیدا کند در حوزه صنعت و تولید نیز ظرفیت لازم برای پیشتازی را دارد.

  مشاور معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه سخنان خود با تاکید بر بهبود کیفیت در تولید ادامه داد: اگر تنها به افزایش کمی تولید توجه کنیم نمی توانیم در بازارهای جهانی با سایر کشورها به رقابت بپردازیم.

شایان ذکر است به گفته وی  106 هیات علمی وظیفه تحقیقات و ارایه راهکار به بخش صنعت را با هدف ارتقاء کیفیت محصولات داخلی بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا