گوناگون

ساخت لاک پشتی ساختمان جدید ثبت احوال شیروان

81185582 5733321

به گزارش ایرنا این در حالی است که در زمان کلنگ زنی این طرح گفته شده بود که این طرح ظرف شش ماه آماده بهره برداری خواهد شد.

اداره ثبت احوال شیروان اکنون در ساختمانی 46 ساله مربوط به سال 1347 مستقر است که فرسودگی و قدیمی بودن این بنا، ارایه خدمات مناسب به شهروندان این شهرستان 157 هزار نفری را مشکل کرده است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در این خصوص به ایرنا گفت: اجرای ساختمان جدید ثبت احوال شیروان در سال 89 توسط شرکت ˈبنیان دژ خراسانˈ به عنوان پیمانکار آغاز شد که با توجه به کمبود و محدودیت منابع اعتباری تنها 25 درصد پیشرفت داشته است.

ˈعلی زاهدنیاˈ اظهار کرد: امسال با پیگیری های صورت گرفته از سوی فرماندار شیروان، در صورت تخصیص اعتبارات مورد نیاز، انتظار می رود اجرای این طرح شتاب بگیرد .

وی مساحت این ساختمان را هزار و 918 متر با زیربنای 670 متر مربع عنوان کرد و افزود: طرح مزبور در دو طبقه ساخته می شود که اعتبار مصوب آن در سال 89، پنج میلیارد و 500 میلیون ریال بوده است.

زاهدی نیا گفت: تاکنون برای اجرای طرح یک میلیارد و 750 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده که تا مرحله تکمیل ساختمان به هفت میلیارد ریال دیگر نیاز است که در صورت تخصیص، پیش بینی می شود تا پایان امسال آماده بهره برداری شود.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت، دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی است. ک/3

7186/623/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا