گوناگون

مرحله نخست مجتمع درمانی سپاه گنبدکاووس به بهره برداری رسید

81185572 5733305

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که یکشنبه شب در محل مجتمع درمانی شهید مدنی سپاه گنبدکاووس و با حضور فرمانده سپاه نینوای استان گلستان برگزار شد، بهره بردای از ساختمان 4 طبقه این مجتمع درمانی آغاز شد.

برای عملیات اجرایی این ساختمان درمانی که دارای بخش های مختلف ˈاداری، داروخانه، رادیولوژی، کلینیک های تخصصی از جمله دندانپزشکی، قلب، زنان، آزمایشگاه و …ˈ است مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال از منابع داخلی درمانگاه قدیم سپاه گنبدکاووس هزینه شده است.

این ساختمان 4 طبقه با مجموع زیربنای یکهزارو 380 مترمربع درقسمتی از زمین 2 هزارو 200 متری درمانگاه شهید مدنی سپاه گنبدکاووس احداث شده است و قرار است، مرحله دوم این مجتمع نیز در تابستان امسال آغاز شود.

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در آیین بهره برداری از مرحله نخست مجتمع درمانی سپاه گنبدکاووس با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، گفت: امام حسین (ع) که به گفته پیامبر (ص):ˈچراغ هدایت و کشتی نجات استˈ، چراغ هدایت انسان در زمانی که جامعه را خرافه ها و پلیدی ها فرا می گیرد و کشتی نجات انسان در زمانی که ظلم و ستمگری درجامعه وجود دارد، است.

سردار ˈمحمدحسین باباییˈ افزود: این مجتمع درمانی با هدف ارتقای سطح خدمات درمانی به نیروهای مسلح و نیز اقشار مختلف مردم گنبدکاووس و بدون استفاده از اعتبارات دولتی و با مدیریت جهادی احداث شده است.

وی گفت: با توجه به مشکلات اعتباری، در نظر داریم فاز دوم این مجتمع را با مشارکت خیرین گنبدکاووس در تابستان امسال آغاز نماییم که با تکمیل کامل آن بخشی از عقب ماندگی های این شهرستان درحوزه درمان رفع خواهد شد.

قرار است، در یک طبقه ازساختمان جدید مجتمع درمانی شهید مدنی سپاه گنبدکاووس جراحی های محدود بویژه درحوزه چشم پزشکی انجام شود که بزودی با 10 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز آن خریداری و این بخش نیز شروع بکار خواهد کرد.

درآیین بهره برداری از مرحله نخست مجتمع درمانی شهید مدنی سپاه گنبدکاووس، امام جمعه، فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر، فرماندهان نظامی سپاه، بسیج و ارتش و نیز نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا