گوناگون

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:نظارت بیشتری بر شیوه های درمانی انجام می شود

81185577 5733364

«ایرج عبدی» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: بنا شده با نظارت بیشتر بر شیوه های درمانی بیماران در بخش های مختلف ،علاوه بر افزایش کیفیت درمانی، هزینه های درمانی نیز مطابق با راهنمای بالینی ارایه شود.

وی ادامه داد: در راهنمای بالینی، ارزیابی بیشتری روی بیماران صورت می گیرد و از این طریق خدمات بهتر و مطلوب تری به افراد بیمار ارائه می شود.

عبدی گفت: اجرای این شیوه بطور یقین رضایتمندی بیماران را بدنبال دارد و آنان می توانند با توجه به اجرای طرح بزرگ سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، روند درمانی خود را پیگیری کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: از آنجا که سیاست های کلی بهداشت و درمان در سطح کشور نیز تدوین شده، اجرایی کردن نظارت بیشتر بر حوزه درمانی نیز می تواند گام مهمی در این زمینه باشد تا بیماران به حق قانونی خود برسند.

وی این اقدام را گامی دیگر از اقدامات حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: خوشبختانه فعالیت های خوبی برای ارائه خدمت مطلوب تر به مردم در حوزه درمانی صورت گرفته که امیدواریم رضایتمندی هرچه بیشتر بیماران را بدنبال داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: این کمیسیون بصورت جدی پیگیر مسایل و مشکلات مردم در حوزه اجتماعی از جمله مقوله بهداشت و درمان است تا مردم بهره بیشتری از خدمات ببرند.

اجتمام(4) ** 7268 **1580

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا