گوناگون

عضو خبرگان رهبری: جانبازان یادگاران ارزشمند دفاع مقدس هستند

81185583 5733323

آیت الله سید علی اکبر قرشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس (س) و روز جانباز افزود: جانبازان بخش بزرگی از تاریخ هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند و زندگی آنها کتاب قطوری است که می تواند زوایای پنهان جنگ و انقلاب را با زبانی رسا بیان کند.

وی اظهار کرد: امروز خانواده های بسیاری با تحمل سختی های فراوان، جانبازان 80 و 70 درصدی را با تمام افتخار نگه داری کرده و حمایت از آنان را افتخاری بزرگ برای خود می دانند بنابراین نباید مسئولان از کنار این عزیزان با بی تفاوتی بگذرند.

آیت اله قرشی یادآور شد: بسیاری از این بزرگواران از همان اوایل جنگ تحمیلی قسمتی از بدن خود را از دست داده و حتی از زندگی عادی نیز بی بهره اند و با تحمل مشکلات فراوان در گوشه منزل روزها را می گذرانند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: نباید اجازه دهیم این قشر فداکار به غیر از رنج بیماری مشکلات دیگری نیز به دوش بکشند و یا با بی تفاوتی ها و بی اعتنایی ها دست و پنجه نرم کنند.

وی ادامه داد: امروز دور افتاده ترین روستاهای ایران هم، یک جانباز را در خود جای داده اند بنابراین دست حمایت مسئولان باید به سوی این یادگاران دفاع مقدس دراز شود.

چهارم شعبان مصادف است با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (س) است که در تقویم ایران اسلامی به نام روز جانباز نامیده شده است.

8135/581

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا