Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

ساخت ماشین با الوار برای ثبت در رکوردهای گینس + عکس

ساخت ماشین با الوار برای ثبت در رکوردهای گینس سرانجام نتیجه داد و این ماشین چوبی توانست با آزمایشی موفق با حضور نماینده گینس به عنوان سریعرین ماشین الواری – چوبی – جهان رکورد بزند. این در حالی است که معلوم نیست چه تعداد خودروی حمل الوار در جهان وجود دارد ولی مطمئنا خودرویی که در این پست قصد معرفی آن را داریم سریع ترین خودروی الواری در جهان است. با میهن پست همراه شوید.

ساخت ماشین با الوار توسط برایان رید موسس و مالک شرکت الوار پایونیر لاگ هومز برای ساخت سریع ترین الوار موتوری جهان موسوم به “موشک سرو” نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد.

جالب است بدانید که این الوار موتور دار از دو توربین برقی ۲۰ اسب بخاری بهره می برد و روی کاغذ می‌تواند به سرعت ۱۴۰ مایل بر ساعت برسد. این رکورد سرعت در پیست وایلد هورس پاس موتور اسپورت پارک در چاندلر آریزونا ثبت شده است.

در خصوص شاسی خودرو الواری باید گفت که این خودرو طولانی از شاسی مزدا RX-8 بهره می برد و سیستم تعلیق و ترمز دیسکی مستقل دارد و وزن آن نیز در مجموع ۹۹۶ کیلوگرم است و یک چهارم وزن خودرو مربوط به باتری های موجود در آن است.

همان ظور که نمایان است بدنه این خودرو از تنه درخت سرو ۲۴۰ ساله جنگل بلابلا ساخته شده است و سپس کریس فرانکلین متخصص الوار در کالیفورنیا یک روکش مخصوص روی آن کشیده است.

برایان رید موسس و مالک شرکت الوار پایونیر لاگ هومز تصمیم دارد تابستان امسال این خودرو را در آمریکای شمالی بچرخاند و به عموم نمایش دهد و سپس در حراجی بارت جکسون به نفع خیریه بازماندگان جنگی به فروش برساند.

با هم در میهن پست تصاویری از این خودرو الواری را تماشا می کنیم.

منبع   treehugger

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا