گوناگون

ساخت پروژه افلاک نمای نیشابور پیگیری می‌شود

ساخت پروژه‌ی افلاک نمای نیشابور پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی خراسان، «شهیندخت مولاوردی» در حاشیه‌ی بازدید از افلاک نمای نیشابور در جمع خبرنگاران گفت: طبق گزارشی، یکی از پروژه‌هایی که 14سال است که رها شده و نیمه‌تمام مانده پروژه‌ی افلاک نماست.

وی اظهار کرد: به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که در نیشابور وجود دارد و برنامه‌ی دولت برای رونق و رشد اقتصادی و خارج شدن از رکود، یکی از برنامه‌های مهم توسعه‌ی گردشگری و اشتغالزایی است، در همین راستا سرمایه‌گذاری در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تصریح کرد: گزارش‌های لازم را برای اتمام این پروژه به هیئت دولت می‌دهم و مطمئن هستم که دولت نیز این برنامه را پیگیری می‌کند.

مولاوردی درباره سفرهای استانی خاطرنشان کرد: در چارچوب هشتمین سفر کاروان «تدبیر وامید» و در آستانه‌ی میلاد امام رضا(ع) این توفیق را یافتم که بعنوان نماینده‌ی ویژه‌ی دولت برای دیدار با مردم نیشابور برای شناسایی ظرفیت‌ها، مسائل و مشکلات مردم از نزدیک آشنا شوم و امیدوارم این مقدمه‌ای برای توسعه‌ی همه‌جانبه و متوازن منطقه‌ای در کشور باشد که در برنامه‌ی ششم توسعه این مهم، مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا