گوناگون

ساخت 52 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد

فرماندار ساوجبلاغ از ساخت 52 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد خبر داد.

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابوالقاسم پالیزگیر، عصر روز گذشته (23 شهریور)، در مراسم افتتاحیه 1100 واحد مسکن مهرشهرجدید هشتگرد که با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، دو تن از اعضاء هیئت رئیسه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و تعدادی از مسئولان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر ساخت حدود 52 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ آغاز شد وتاکنون 25 هزار از این واحدها تکمیل و به مردم واگذار شده است.

وی افزود: پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد به امکانات زیربنایی نیاز دارند که عدم وجود این امکانات نارضایتی مردم را به وجود آورده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: اکنون 10 هزار واحد مسکونی دیگر در شهر جدید هشتگرد آماده واگذاری است ولی به علت عدم تامین زیرامکانات زیرساختی، تحویل آنها به تأخیر افتاده است.

پالیزگیر در پایان کمبود آب، مشکلات فاضلاب و کمبود مدرسه را از مهم‌ترین نیازهای ساکنان مسکن مهر شهر جدید هشتگرد دانست و گفت: با همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان می‌توان این مشکلات را مرتفع ساخت لذا از مسئولان دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم که به وظیفه خود عمل کنند و رضایت مردم را جلب کنند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا